ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ik kom vanuit Groningen, en de aansluiting met het OV is redelijk slecht, ik kan er niet om 08:30 zijn. Rijdt er iemand toevallig vanuit Groningen en ben je nog op zoek naar een gezellige bijrijder/DJ? Kies mij :D
Hoe laat kun je er wel zijn Somentus?
 
Excuses, ik geloof dat ik daarstraks in de reisplanner het verkeerde adres heb ingevoerd, de reisplanner zegt nu dat ik er om 08:25 kan zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb net mijn ticket gekocht. Ik kom uit Nieuw-Vennep en ik zou 1 of 2 mensen mee kunnen nemen. Afhankelijk van hoeveel gear ze meenemen en of mijn introducé laat weten of hij kan voordat de tickets op zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
oei wil graag gaan, maar ligt een beetje aan de vakantie planning (ja we gaan nog een derde keer op vakantie dit jaar). De planning is nu van 20 oktober tot en met 29 oktober. Maar daar gaan we thuis dus even mooi 27 oktober van maken zodat ik er bij kan zijn :)

Gelukkig zijn de vliegtickets nog niet geboekt.
 
Geboekt:cool:. Mochten er mensen in Enkhuizen of in Lelystad willen instappen, ik heb plek voor 3 personen. Wel vraag ik een kleine mee rij vergoeding van 10 euro voor het upgrade mijn replica fonds:p:D
 
oei wil graag gaan, maar ligt een beetje aan de vakantie planning (ja we gaan nog een derde keer op vakantie dit jaar). De planning is nu van 20 oktober tot en met 29 oktober. Maar daar gaan we thuis dus even mooi 27 oktober van maken zodat ik er bij kan zijn :)

Gelukkig zijn de vliegtickets nog niet geboekt.
Zo! Hardcore dat je je vakantie hiervoor omgooit! Awesome :)

@Mike-Whiskey Te gek! Leuk dat je erbij bent!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Misschien een gek vraagje, maar in hoeverre is het mogelijk om op locatie te kunnen douchen? Dan kan ik na het evenement direct door naar een Halloween-feestje van vrienden :)
 
Misschien een gek vraagje, maar in hoeverre is het mogelijk om op locatie te kunnen douchen? Dan kan ik na het evenement direct door naar een Halloween-feestje van vrienden :)
Ooeh! Das n'een goeie vraag! Zou je even bij ACS moeten checken ben ik bang.
 
Ik heb een reactie gekregen van ACS. Mochten anderen geïnteresseerd zijn:
"Ja wij hebben een douche op locatie aanwezig."
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Somentus Ik neem dan wel aan dat je gaat spelen met een huursetje en niet met een eigen replica? Want anders moet je officieel na een event eerst naar huis om je replica weer netjes op te bergen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Somentus Ik neem dan wel aan dat je gaat spelen met een huursetje en niet met een eigen replica? Want anders moet je officieel na een event eerst naar huis om je replica weer netjes op te bergen ;)

Ik heb gelukkig/helaas geen eigen replica, de intro dag wordt mijn eerste Airsoftevenement :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek