Bredanaar stelt zich netjes voor!

Zero76 Mike

Member
20 sep 2017
14
1
Trophies
3
Hoi allemaal!

Ik ben Michael (31) en woonachtig in het prachtige Breda. Zoals altijd luister ik ook naar de naam Mike :lol:
Na al een tijdje de sport te volgen op youtube etc, nu besloten ook mijn NABV pas aan te vragen.
VOG is aangevraagd en zal komende weken binnenkomen.

Ik volg de sport al een tijdje, maar nu ga ik de airsoft sport zelf beoefenen. :cool:

Ik weet nog niet welke replica's ik ga aanschaffen, ben nog een beetje aan het rondkijken o_O wat in mijn budget zou passen.

Zelf ken ik niemand die airsoft, dus mochten er mensen zijn uit omgeving Breda laat het me even weten, ben in het bezit van auto dus carpoolen is mogelijk in de toekomst. Zou graag met wat mensen uit de omgeving in contact willen komen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Mike,

Ik kom zelf uit Rosmalen, dus dat is nog niet zo extreem ver weg. (heb ook een auto)

Zelf ga ik Zondag mijn eerste skirm houden bij Dark Forest dus ik ben ook nog maar een beginner.

stuur maar een bericht als je een keer samen ergens naar toe wilt gaan, kan ik altijd kijken of dat het in mijn agenda past

groetjes Mike ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Welkom in de sport, en op het forum! Je zult er vast veel plezier aan hebben.

Wie weet tot op het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Welkom Mike,

Ik kom zelf uit Rosmalen, dus dat is nog niet zo extreem ver weg. (heb ook een auto)

Zelf ga ik Zondag mijn eerste skirm houden bij Dark Forest dus ik ben ook nog maar een beginner.

stuur maar een bericht als je een keer samen ergens naar toe wilt gaan, kan ik altijd kijken of dat het in mijn agenda past

groetjes Mike ;)

Ja dat kunnen we zeker doen zodra ik alles bij elkaar heb. Ga eerst de outfit en veiligsheidsspullen aanschaffen en dan de replica's.
We houden contact ;)
 
Welkom

Hier ook breda. Deze rookie gaat ook voor de 1e x naar dark forest a.s. zondag.
Intresse om mee te gaan.
Gegroet
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Ja dat kunnen we zeker doen zodra ik alles bij elkaar heb. Ga eerst de outfit en veiligsheidsspullen aanschaffen en dan de replica's.
We houden contact ;)
Tip, huur een keertje!
Ulicoten Dark Forest kun je zo een replica huren, niets geweldigs maar het werkt.
Probeer het eerst alvorens je honderden euros spendeert voor iets wat je misschien niet leuk vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Tip, huur een keertje!
Ulicoten Dark Forest kun je zo een replica huren, niets geweldigs maar het werkt.
Probeer het eerst alvorens je honderden euros spendeert voor iets wat je misschien niet leuk vindt.

Hoi Artilux, bedankt voor je tip, ben sowieso wel gek op shooters, dus ik ben niet bang dat ik dit niet leuk vindt haha.
En je kunt het zo duur maken als je wilt, wil sowieso in het begin beginnen met een instapper, kan je altijd nog uitbreiden. ;)

Maar misschien ga ik wel gebruik maken van je tip, maar dan wil ik eerst me eigen outfit en beschermingen hebben. Een tactical vest, broek, goede schoenen, bril en mesh en dan huren! ;)
 
Hoi Artilux, bedankt voor je tip, ben sowieso wel gek op shooters, dus ik ben niet bang dat ik dit niet leuk vindt haha.
En je kunt het zo duur maken als je wilt, wil sowieso in het begin beginnen met een instapper, kan je altijd nog uitbreiden. ;)

Maar misschien ga ik wel gebruik maken van je tip, maar dan wil ik eerst me eigen outfit en beschermingen hebben. Een tactical vest, broek, goede schoenen, bril en mesh en dan huren! ;)
Een eigen bril en face protection raad ik idd aan. En goede schoenen ook wel.
Een tactical vest lijkt mij wat overbodig, aangezien je bij een huurkit 1 magazijn krijgt. Kun je beter een rugtasje fixen waarin je extra bb's kan stopen denk ik. Enfin, mijn mening.
Aan de andere kant, ik heb nu 5 midcaps en geen idee waar ik ze ga stoppen ;)

Voor wat kleding is een Dump een goede start optie. In Zundert zit een mooie (ben ik zelf goed geslaagd) Kijkende naar jouw locatie is dat wellicht een leuke plek om eens te kijken ;)

Het huren is ideaal. Je betaald wel wat meer, maar je kunt gelijk zien of je binnen of buiten het leukste vindt. Daarna kun je daarop je koopkeuze baseren.

Speel je CQB, dan is een korte AA slim, outdoor kun je voor wat langers kijken of iets tussen in. De lengte van je barrel heeft nauwelijks effect, dus daar geen zorgen over maken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
@Artilux Bedankt voor je tips man! Fijn dat mensen behulpzaam zijn hier ;)

Wil graag iets wat zowel CQB als outdoor kan, wil 3 replicas hebben, een assault rifle, een pistol (co2) en een sniper.
Zo kan ik altijd alle kanten op, neem aan dat ik in de winter bijvoorbeeld vaker CQB speel in plaats van outdoor.
Zowel CQB als outdoor heeft zijn charmes vindt ik. Ligt ook veel aan de lokatie en de indeling ervan. (obstakels etc)

Bij mij is alleen nog veel onduidelijkheid over lipo's etc, maar dat komt wel goed tegen die tijd.
 
@Artilux Bedankt voor je tips man! Fijn dat mensen behulpzaam zijn hier ;)

Wil graag iets wat zowel CQB als outdoor kan, wil 3 replicas hebben, een assault rifle, een pistol (co2) en een sniper.
Zo kan ik altijd alle kanten op, neem aan dat ik in de winter bijvoorbeeld vaker CQB speel in plaats van outdoor.
Zowel CQB als outdoor heeft zijn charmes vindt ik. Ligt ook veel aan de lokatie en de indeling ervan. (obstakels etc)

Bij mij is alleen nog veel onduidelijkheid over lipo's etc, maar dat komt wel goed tegen die tijd.

Geen probleem Mike ;) Ik ben hier ook geholpen. Ben helemaal geen expert hoor :D
LiPo's zijn veel makkelijker dan je denkt, tzt komt dat helemaal goed.
AR kopen welke niet te lang is, dan is ie ook geschikt voor binnen. Dus geen XL versie halen als je er binnen mee wilt knallen.
Tip, spendeer liever iets meer aan een degelijke AR dan direct budget aan een pistol te spenderen. Tenzij je hele diepe zakken hebt ;)
Wat ik hoor is dat een pistol niet veel gebruikt wordt, tenzij je CQB bent en een hoekje om wilt, of pistol only natuurlijk.
Meningen zijn hierover verdeeld hoor, maar dat is mijn opvatting. (Ik wil er ook één, maar eerst ff sparen :D )
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
@Artilux Nee idd gewoon een klein/middel AR, dat wordt ook het eerste wat ik aanschaf. Pistols zijn niet zo gek duur dus die kan ik er altijd bijnemen. Idd voor pistol only evenementen wel leuk en als secondary altijd handig.

Mijn prio lijstje:
  1. 1 AR met minimaal 2 lipo's en 3-4 magazijnen
  2. 1 pistol met 2 magazijnen
  3. een sniper voor de fun
Daarna kan ik altijd nog uitbreiden, maar idd het meeste geld zou bij mij in de AR zitten.
 
@Artilux Nee idd gewoon een klein/middel AR, dat wordt ook het eerste wat ik aanschaf. Pistols zijn niet zo gek duur dus die kan ik er altijd bijnemen. Idd voor pistol only evenementen wel leuk en als secondary altijd handig.

Mijn prio lijstje:
  1. 1 AR met minimaal 2 lipo's en 3-4 magazijnen
  2. 1 pistol met 2 magazijnen
  3. een sniper voor de fun
Daarna kan ik altijd nog uitbreiden, maar idd het meeste geld zou bij mij in de AR zitten.
Let op dat een sniper out of the box veel upgrades nodig heeft om te schieten zoals je op de youtube filmpjes ziet.
@Menolski heeft pas zijn Well sniper geupgrade, dus die kan je vast wat vertellen tzt.
Prioriteiten lijken in orde ;)

Na een keer huren weet je al snel of je high caps of midcaps wilt gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Let op dat een sniper out of the box veel upgrades nodig heeft om te schieten zoals je op de youtube filmpjes ziet.
@Menolski heeft pas zijn Well sniper geupgrade, dus die kan je vast wat vertellen tzt.
Prioriteiten lijken in orde ;)

Na een keer huren weet je al snel of je high caps of midcaps wilt gebruiken.

Daarom komt de sniper ook op de laatste plaats, al is het maar om af en toe voor de fun proberen iemand te raken.
Het verschil tussen high and midcaps zal ik nog wel ondervinden dan ;) Moet sowieso nog veel leren, echt nog een noob o_O op t moment haha