Te groen als gras (breda)

Ronnie

Member
7 sep 2017
10
1
Trophies
2
Een goede avond.
Nog nooit een skirm of iets gedaan intresse is er wel enorm veel voornamelijk outdoor.
Ronnie van de laar 29 jaar uit breda.
Ulicoten is dichtbij dus wil daar mijn vaste plek maken 1a 2x in de maand.

Zijn er mensen die mij op sleeptouw willen nemen en veel kennis willen overdragen en in mijn hersenpan willen stoppen. Zodat ik snel tactics, houding, handeling etc kan beheersen zodat ik wat kan toevoegen aan een team.

Geld investeren na 1a 2x huurpakket is geen probleem gelukkig ^^ zoals ik al zei intresse is hoog. En in de toekomst milsims.

Gegroet een leergierig groen sprietje
 
Welkom, Ik ervaar het hier als zeer open en behulpzaam, dus je gaat vast geen probleem vinden om een keer aan te haken bij een aantal meer ervaren mensen hier.
 
het is dat ik al een intro meeneem deze zondag, anders had je met mee meegekunt dit weekend. Als je makkelijk in Gorinchem kan komen kan je vast een andere keer met mij mee, als je dat wilt.
 
het is dat ik al een intro meeneem deze zondag, anders had je met mee meegekunt dit weekend. Als je makkelijk in Gorinchem kan komen kan je vast een andere keer met mij mee, als je dat wilt.
Heb eigen vervoer allemaal geen issues heb nog even cheap vakantie in middelbeers ( 10maanden zoon) vanaf de 24e beschilbaar
 
Welkom! Ulicoten staat voor mij niet op de planning binnenkort. Maar er zijn vast mensen die daarheen gaan :) Als dit niet zo is, is zelf daarheen gaan ook een goede oplossing. Airsofters zijn over het algemeen sociale beestjes die je best willen helpen op je eerste dag.
 
Dank je allemaal. Ik heb me ingeschreven voor de 24e bij dark forest. Al meer mensen die gaan?
 
Ga heel misschien de 24e maar nog niet helemaal over uit aangezien dat mn verjaardag is.
 
Welkom op het forum!
Denk niet dat het een groot probleem zal worden hier iemand te vinden die je op sleeptouw wil nemen. Zie regelmatig topics voorbij komen over skirms bij ulicoten. Waaronder mijn topics hahaha.

Veel plezier met deze sport!