Bunker Hill 26 en 27 augustus

Hier alles voor 90% klaar staan op zolder. Alleen nog eten/drinken erbij zetten.


Bekijk bijlage 895 Zo, de meeste spullen wel ingepakt. Morgen vroeg weg van mn werk hopelijk en dan richting Daarle. Zin an!

Ik ben nu de auto aan het volstouwen met zooi (waarvan de helft waarschijnlijk niet gebruikt gaat worden :rolleyes:) zodat ik morgen uit m'n werk zo richting Daarle kan!

Ik heb er errug veel zin in :D

Boefjes :D officieel moet je in 1 "rechte" lijn van huis naar event rijden. En niet een tussenstop bij je werk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en NielsB
Hier alles voor 90% klaar staan op zolder. Alleen nog eten/drinken erbij zetten.






Boefjes :D officieel moet je in 1 "rechte" lijn van huis naar event rijden. En niet een tussenstop bij je werk ;)
Kleine correctie dan, vanuit werk naar huis inladen en dan naar daarle ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ben er ook het gehele weekend! Even aankijken of ik vanavond al vertrek, of toch morgenochtend vroeg.. keuzes! :-D
 
Ik moet vanmiddag/vanavond nog eerst eens mijn DMR fixen. Had er gisteren een ander hop-up rubber in gezet omdat de oude een scheurtje had. Maar met de nieuwe vliegen de bb's alle kanten op. Als het niet wil stop ik er de oude er wel weer in. Mijn pistool heb ik wel kunnen fixen met een ander hop-up rubber. Eerst kon hij net .25 gr bb's tillen en nu kan ik er .32's in stoppen en kaarsrecht schieten.

Morgenochtend iets vroeger vertrekken. Vorige keer was ik om 8 uur vertrokken en kwam 10 voor half 9 aan. Dat was toch iets te krap ;). Nu een uurtje eerder uit bed.
 
Werk duurde weer net te lang eigenlijk, ben ergens tussen half 8 en 8 bij BH denk ik. Is er een vaste spot waar iedereen van ACN bivakkeert?
 
De laatste dingetjes aan het inpakken en duizend keer controleren of ik niks vergeten ben. Daarna eten en alles in de auto stoppen en dan onderweg. Rond 19:00 hoop ik daarle te arriveren.
 
Veel plezier komend weekend iedereen! Ik hoop er de volgende keer bij te zijn met eigen gear. :D
 
Erg leuke dag gehad! Leuk om met zo'n grote club te spelen. Ik zag veel mooie kills en ik heb er zelf ook een paar gemaakt. Ik denk niet dat we gewonnen hebben, maar de sfeer was top!o

Veel respect trouwens voor de mensen die twee dagen spelen. Ik ben na 1 dag echt gesloopt en ik ben blij dat ik morgen kan chillen.
 
Was echt een topdag! Vandaag was mn eerste skirm bij Bunker Hill, en vindt het een leuk veld voor snipers (en de rest natuurlijk :p)

Ook de marshalls mixte zich later in de strijd, en gaven instructies en motiveerde mensen. Dit vindt ik een goede toevoeging.

Verder heel veel nieuwe mensen ontmoet, en mee opgetrokken in het veld. Onder andere @Jan , @Alissa , @Vladimir , @lotte en @Niels

Edit: Er hoorde nog een stukje bij, maar het trein wi-fi was niet optimaal xD
Bij deze:

Iedereen heel erg bedankt voor vandaag, voor de teamplay en gezelligheid. En in het speciaal props aan: Jan onze teamleader, wat hij heel goed deed, Alissa onze medic, die door de bb regen mensen ging healen en Chaosstate & Lieke voor het opzoeken van de treintijden en het brengen naar het station. Dat waardeer ik enorm :D

On another note: M'n SVD heb ik vandaag uitgebreid kunnen testen en getest. Een van de bb's kwam bijna van een kan van het veld naar de ander (100M+- isch) Wil deze testen nog wat preciezer doen en een keer met GEOFF bb's (wanneer deze gecertificeerd zijn :p)

Tot de volgende keer iedereen!
 
Laatst bewerkt:
Indd @PeterH Ik ben ook helemaal gesloopt, ik viel op de bank in slaap en werd daarnet pas wakker. En ondanks dat ik twee volle camelbaks heb leeggedronken nog steeds uitgedroogd. Maar er werd mooi gespeeld. Bedankt voor de mooie dag. En er waren dit keer wél goede foto's van mij gemaakt:) Groeten Rick (A3)