Bunker Hill 26 en 27 augustus

Hey dames en heren, ik ben nieuw op dit Forum en ik ga de 26e ook naar Bunker Hill. Alleen heb ik een probleem. Ik zou met 2 vrienden gaan alleen die hebben het alleen afgezegd. En ik wil ook niet in mijn uppie rond lopen bij bunker Hill :) kan ik nog bij iemand in de squad (black cobra's) ik neem een m4 en een sniper mee. 2e x bunker hill voor mij

Groetjes!

Ps. Ik kan ook iemand oppikken in Almelo als er iemand is in Almelo en hij of zij nog geen vervoer heeft!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Dan is het wel oké, was bang dat ik daar in me uppie zou lopen. Tis namelijk mn 2e x dan als ik kom. En vind het een super leuke hobby en ga deze zaterdag niet skippen omdat mijn 2 vrienden niet kunnen komen. Dan zoek ik een paar ACN leden. Hopelijk komt het goed :) tot zaterdag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Xandor en Rick191
Ik heb me net ingeschreven, voor het hele weekend, dus ik zie jullie volgende week.
 
Helaas ga ik het waarschijnlijk niet redden. De vriend waarmee ik zou komen is helaas gezakt.
Misschien is er nog iemand die langs de A50 komt die ons mee zou kunnen nemen. Anders word het de volgende Skirm, ook leuk. :D
 
@NielsHoffland misschien dat iemand je op vrijdag van het station af wil/kan halen. Dan kan je wel mee doen. En aan t einde van t event ga je met de trein naar huis.
Evt kan ik je za ophalen van t station nabij daarle
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
@NielsHoffland misschien dat iemand je op vrijdag van het station af wil/kan halen. Dan kan je wel mee doen. En aan t einde van t event ga je met de trein naar huis.
Evt kan ik je za ophalen van t station nabij daarle

Hmm, ik zal even kijken wat mogelijk is. Ik zit namelijk met mijn stage door de weeks en werk op zondag. Dus ik moet even kijken wat handig is, anders kom ik gewoon de volgende skirm. Er komen er nog genoeg.:D
 
Ik wil je eventueel wel ophalen vrijdag avond @NielsHoffland vanaf Almelo station. Zelf ben ik redelijk "laat" aanwezig (8uur) dus dan hoef je je stage misschien niet te ontlopen :p

Helaas heb ik alleen geen replica voor je te leen :( denk niet dat je met een GBB met 3 lowcaps wilt rondlopen voor een paar uur. En ik wil het zelf wel proberen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Ik wil je eventueel wel ophalen vrijdag avond @NielsHoffland vanaf Almelo station. Zelf ben ik redelijk "laat" aanwezig (8uur) dus dan hoef je je stage misschien niet te ontlopen :p

Helaas heb ik alleen geen replica voor je te leen :( denk niet dat je met een GBB met 3 lowcaps wilt rondlopen voor een paar uur. En ik wil het zelf wel proberen :p

Dat zou helemaal top zijn :) Ik moet even kijken wat precies handig is. Ik probeer aanstaande zondag vrij te krijgen. En vrijdag dan kan vanuit huis naar Almelo komen. Dan zou ik het hele weekend kunnen blijven kamperen :) ik laat het even weten :)
 
@NielsHoffland je kunt eventueel mijn m16 met een highcap en 2 midcaps lenen. Brokken is dokken.;)

En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..
 
@NielsHoffland je kunt eventueel mijn m16 met een highcap en 2 midcaps lenen. Brokken is dokken.;)

En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..

Heel erg bedankt! Ik ben nog even aan het kijken of ik zondag vrij kan krijgen. En als dat kan ben ik er het hele weekend.

Ik laat het optijd even weten of ik er gebruik van maak. :)
 
Net officieel ingeschreven voor Zaterdag, heb er zin in! M'n 1e keer snipen met m'n SVD :D

Edit: Had nog geen mailtje gehad ter bevestiging, is het normaal dat dit even duurt guys?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin
Moet je bij registratie nog aangeven bij welk team je wil of komt dat het weekend vanzelf?