Advies gevraagd

Ik ben ook alleen begonnen met airsoft, maar dat was voor heel kort, want binnen no time had ik een groepje mensen waarmee ik vaker ging skirmen.
Als je een beetje mee gaat met mensen van het forum hier dan blijf je zeker niet alleen (kijk maar naar de hoeveelheid skirms die mensen hier samen doen).

En een eigen replica is uiteindelijk toch wel fijner dan een huurkit. Ik heb 1x een huurkit gehad, maar mn eigen apparaat hebben was toch een stuk beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd
Zo ben ik ook begonnen, en heb langzaam mijn vriendenkring ermee besmet :D

Airsofter zijn erg schichtige en geheimzinne dieren, maar wanneer je ze goed benaderd heel erg open en enthausiast.
 
En een eigen replica is uiteindelijk toch wel fijner dan een huurkit. Ik heb 1x een huurkit gehad, maar mn eigen apparaat hebben was toch een stuk beter.
Ik kijk al uit naar het hebben van een eigen replica, de replica in de huurkit op Bunker Hill was zeker niet slecht, op iets meer afstand was het alleen zeker niet ideaal zonder optics er op. Het wordt waarschijnlijk een specna arms replica.

Nu ik toch aan het typen ben, de camo's Multicam, Digital Woodland en Socom vond er erg gaaf uit zien. Maar het moet natuurlijk wel goed camoufleren ;) Iemand die toevallig weet of dit goede camo's zijn?
 
Multicam werkt hier niet zo goed in de zomer, in de winter werkt het beter omdat het buiten dan wat grijzer is.
Woodland en marpat werken hier prima, je zou ook gewoon dpm kunnen kopen. Dat werkt hier ook goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd
Oke, goed om te weten! Dat maakt het kiezen weer iets makkelijker
 
Zelf vind ik Greenzone erg goed werken bij tegenstanders! Ook Atacs werkt lekker. Die roodbruine kleur die @Harco en uit mijn hoofd @campesteijn hebben ziet er ook altijd netjes uit.

Als je niet teveel wilt uitgeven kan je het beste voor DPM uit een dump gaan. Werkt meestal prima. Op sommige plekken is het iets te donker waardoor je afsteekt. Maar zo heeft ieder patroon wel een nadeeltje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd
Zelf vind ik Greenzone erg goed werken bij tegenstanders! Ook Atacs werkt lekker. Die roodbruine kleur die @Harco en uit mijn hoofd @campesteijn hebben ziet er ook altijd netjes uit.

Als je niet teveel wilt uitgeven kan je het beste voor DPM uit een dump gaan. Werkt meestal prima. Op sommige plekken is het iets te donker waardoor je afsteekt. Maar zo heeft ieder patroon wel een nadeeltje.
Dat zijn inderdaad ook mooie camo's! DPM vind ik dan weer net iets minder, het extra budget voor een mooie camo heb ik er zeker wel voor over. Binnenkort maar is naar QTAC om te kiezen, volgensmij hebben ze goede prijzen en veel keuze. Dat is wat makkelijker dan op internet blijven kijken + ik kan het gelijk passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat zijn inderdaad ook mooie camo's! DPM vind ik dan weer net iets minder, het extra budget voor een mooie camo heb ik er zeker wel voor over. Binnenkort maar is naar QTAC om te kiezen, volgensmij hebben ze goede prijzen en veel keuze. Dat is wat makkelijker dan op internet blijven kijken + ik kan het gelijk passen.
Zeker! Heb ik voor mijn marpat ook gedaan. Maar dan bij een andere shop :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd
En de belangrijkste tip: kies vooral iets wat je zelf leuk vind staan. :cool:

De gemiddelde afstanden waar je bij airsoft mee te maken hebt zijn afstanden waarbij je elkaar gewoon kan zien.
Zelfs met de beste camo val door de mand zodra je begint te bewegen.

Het samenstellen van de verschillende kits (de voorpret) is het leukste wat er is.
Op dat moment kost het je namelijk nog geen geld. :D:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd
@michielvdz helemaal eens. Al vaak genoeg gezien dat je al "onzichtbaar" bent als je prone ligt in de schaduw onder/tussen de struikjes - ongeacht camo patroon. Hoe makkelijk je zo iemand mist, als je de bossen voor je scant... :oops:

Ben toevallig afgelopen week met de demo van Ghost Recon Wildlands begonnen. Eerste ding daarmee is het customizen van je karakter. Mooie gelegenheid om de diverse camo's (en mixen) uit te testen op een manequin en die te kunnen roteren. Geeft toch een goed idee wat er goed/mooi uitziet en of het al dan niet combineert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd en michielvdz
VOG aanvraag is gisteren verstuurd, nu weer wachten op de volgende mail. De eerste bestelling bij Gunfire is er ook al uit, geen replica natuurlijk. Aankomende week waarschijnlijk even langs bij QTAC. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en BoomSmurf