01 Juli The Chambers

Episch veld. Volgende keer haak ik graag weer an
Mijn eerste skirm was daar en vond het tot nu toe de gaafste locatie.

Veel plezier!
 
Ik wilde eerst ook gaan met wat mensen maar het weer is eeecht suuuuuper shit die dag. Dus wij willen indoor gaan.
 
Super locatie al heel wat keertjes geweest!

Alleen jammer van de vandalen die er schade aan Hebben gericht maarja als je voor de 1ste keer gaat valt het je waar schijnlijk niet op
 
Hoe was het?

Wij willen misschien volgende week gaan...

Ga vooral als het mooi weer is.. Het was dus best pokkeweer zaterdag en we stonden uiteindelijk met 12 man op het veld. Uiteindelijk wel vermaakt en best leuke dag gehad maar heb alleen het hotel gezien dus ga zeker weer snel terug :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Oh wauw! Met 12 man op dat veld geeft ook wel een bepaalde spanning! Had dat wel willen meemaken! :eek: Als de missies daar een beetje op inspelen en je niet de standaard respawn hebt bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Oh wauw! Met 12 man op dat veld geeft ook wel een bepaalde spanning! Had dat wel willen meemaken! :eek: Als de missies daar een beetje op inspelen en je niet de standaard respawn hebt bijvoorbeeld.

Op zich had het wel wat, samen met de regen.. het had een heel ander soort sfeertje. Maar de missie was tamelijk simpel (voor ons dan ghehe) en er was een gewone simpele respawn van terug lopen, aantikken, back in game.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Op zich had het wel wat, samen met de regen.. het had een heel ander soort sfeertje. Maar de missie was tamelijk simpel (voor ons dan ghehe) en er was een gewone simpele respawn van terug lopen, aantikken, back in game.
aaah dat is wel jammer inderdaad. Daar had je echt heerlijk mee kunnen spelen vanwege die lage spelers aantallen. :eek: