NABV locatie Geldermalsen

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Zoals in een ander topic ook te lezen was, was ik afgelopen zaterdag met Ties samen in Geldermalsen bij de nieuwe NABV locatie voor onderhoud/testen. Voor hen die willen weten hie het er van binnen uit ziet heb ik er een kleine film van gemaakt.

 
Thanks voor de video dan weet ik ook hoe het er daar uit ziet en een 60 meter baan op ~45 minuten weg rijden is niet verkeerd gezien ik toch wel eens mijn replica's hun optimale range rustig wil kunnen uit testen en afstellen zodat ik dat niet elke keer gehaast voor een skirm moet doen.
 
ben er afgelopen woensdagavond geweest (en ga morgen waarschijnlijk weer)
Zoals ze het op dit moment hebben staan vermaak ik me al goed voor een paar uurtjes. Ook andere mensen die ik aldaar gesproken heb zijn positief. Denk dat als het helemaal af is zoals gepland dat een tripje naar geldermalsen zeker geen verspilde tijd is
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Toothpick
Nice! Goed om te horen! Kan je daar zo binnenlopen of moet je een afspraak maken?
 
Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag, ook voor het NABV-centrum, is of ik met mijn non-IAPS replica's gebruik mag maken van de IAPS stages.

Veel drills die je daar kunt oefenen zijn rete praktisch, denk bijvoorbeeld aan verschillende reloads, transities, noem maar op. Zelfs nog met lopen en stances te combineren, beetje two-gunachtige drills, zeg maar. Dat is iets wat ik thuis niet kan beoefenen, maar waar ik wel behoefte aan heb.
 
Ziet er veelbelovend uit. Misschien ook leuk om nog een film te maken als alles operationeel is. Top.
 
Top dat je dit filmpje hebt gemaakt @Toothpick en voor het delen!

Ook leuk om alle reacties te lezen van de ervaringsdeskundigen! Zelf ook maar een keer heen om te kijken. Interdasting!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Er word ook gewerkt aan 2-3 sniper lanes van 60-65m met wat leuke doelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben er gister geweest met mn vrouw en een teammaat. We hebben ons prima vermaakt, en naast het afstellen van onze aeg's hebben we een hoop lol gehad met pistoolschieten op de vele targets daar.
Je kan er hele runs doen of geïmproviseerd met elkaar op een elektronisch doel schieten.
We zijn van plan om elke maandag ff te gaan en onze schietskills wat te verbeteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ga er waarschijnlijk morgenavond even heen.

Dubbelchecken of de fps niet te hoog is en kijken of me red dot afgesteld moet worden.

Zijn er nog meer die morgen gaan?
 
Ohh echt?? Dan moet ik nog eens een keer kijken, kon daar niks over vinden haha. En anders vandaag even naar Unit 13. Moet toch even iets omwisselen. Test ik hem daar wel
 
Ik ben het totaal niet met je eens, ik ben hier ook een week of 3 geleden voor het eerst binnen gestapt en werd met open armen ontvangen.
Ik kreeg een rondleiding en werd de do's and the don'ts uitgelegd.
Vond dat dit op een zeer aardige en goede manier gedaan werd.
Ook ik ging m'n replica inschieten en kon de bb's zien vliegen tot het einde van de baan.
Misschien is er wat mis met je ogen?!

Dit is even mijn mening
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter