Voorstelling

Donny Visser

Member
24 dec 2016
6
4
Trophies
3
Hallo mede airsoft liefhebbers

mijn naam is donny visser, ik kom uit schoonhoven en ben 26 jaartjes jong

Ik ben al een flinke tijd geïnteresseerd in de sport en heb uiteindelijk de stap gezet.

Zo heb ik sind vorige week mijn pas, en sinds vandaag mijn 1e replica al binnen.
Mij werd geadviseerd om uiteraard te starten met een m4. maar... mijn hart ging al uit naar de HK417d full metal AEG.

Ik heb me aangemeld op het topic om mezelf even voor te stellen.
Aangezien ik voorlopig in me uppie de sport ga uitoefenen was ik benieuwd of er groepen zijn waarbij ik me kan toevoegen ;-P

Weet niet hoe dit normaal zo'n beetje gaat (1st topic)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Pietjepuk123
Hallo Donny en welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je Airsoft hebt opgepakt en meteen een replica hebt aangeschaft! Welke merk heeft de 417?

Voor wat betreft spelen met een groep: op dit forum zitten mensen uit alle windstreken van het land. Dit betekend dat er vast ook bij jou in de buurt iemand Airsoft :)

Evenementen worde op de Skirm sectie van dit forum toegevoegd. Deze komen ook in de agenda te staan. Op het moment dat je een leuk evenement vermeld zit kun je altijd kijken of er iets te regelen valt met de mensen die al aanhebben gegeven die er heen gaan. Carpoolen is in de Airsoft community vrij normaal. Ook als je zelf een evenement ziet die nog niet in het Skirm overzicht staat kun je deze toevoegen en vragen of er meer mensen heen gaan.

Mijn topografische kennis is benenwagen tegenwoordig; waar ligt Schoonhoven ergens?
 
  • Leuk
Waarderingen: Donny Visser
hey

het betreft de Umarex Heckler and koch 417 ;-) (No compromise)
Ben al een beetje aan het afstellen op het moment. is allemaal wel goed te doen enkel is het binnen niet zo'n erg grote afstand om een beetje de hop up in te schatten.

Okee top ik was al een beetje aan het struinen naar skirms maar het is wel duidelijk dat je makkelijk aan kan haken bij mensen die van plan zijn te gaan skirmen ;-)

Schoonhoven ligt eigenlijk tussen rotterdam gouda en utrecht in (allemaal ca. 20/25 minuten rijden).
 
Hoi

Welkom veel plezier met je nieuwe hobby

Grappig dat we ongeveer de zelfde replica hebben, ik heb gisteren de HK 417D GBB opgehaald .
Ik was verkocht toen ik hem in handen had en toen ik er mee schoot .
Het is een mooie stevige replica. Ik moet hem zelf ook nog afstellen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Donny Visser
Hoi

Welkom veel plezier met je nieuwe hobby

Grappig dat we ongeveer de zelfde replica hebben, ik heb gisteren de HK 417D GBB opgehaald .
Ik was verkocht toen ik hem in handen had en toen ik er mee schoot .
Het is een mooie stevige replica. Ik moet hem zelf ook nog afstellen .

Vind het ook echt een prachtig ding en je kunt er ook alle kanten mee op...

Zal zeker niet de laatste zijn die ik aanschaf :p
Tot ziens bankrekening ^^

Ik zal binnenkort wel even wat foto's plaatsen wat ik op het moment heb liggen..
 
Welkom Donny,
Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig met airsoften, voorheen met twee intro's geskirmd en de laatste keer gewoon in mijn uppie naar veluwe airsoft geweest, kon prima spelen en je haakt vanzelf wel aan bij andere spelers is mijn ervaring hieruit. Ook 15 jan. heb ik mij alleen aangemeld bij balls & arrows (mijn 5e skirm) waarbij er meerdere mensen gaan die hier actief zijn op t forum... nooit een probleem als je ergens aansluit en iedereen is erg behulpzaam. 1 keer eerder bij balls geweest met 2 intro's die ik misschien 15min. heb gezien deze dag, de rest van de dag raakte ik in allerlei situaties verzeild of ik vermaakte mij prima alleen. Misschien wat voor jou ook de 15e. Meestal zijn er bij verschillende lokaties altijd op de zondagen open skirms waar iedereen zich op kan aanmelden zowel ervaren als onervaren. Trouwens toffe replica... zit al een lange tijd te kijken naar de 417 electric blowback maar dan van tokyo marui. Iets te prijzig nu naast de TM Scar-L die ik nu al heb. Wens je heel veel plezier met airsoften Gr Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Donny Visser
Welkom Donny,
Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig met airsoften, voorheen met twee intro's geskirmd en de laatste keer gewoon in mijn uppie naar veluwe airsoft geweest, kon prima spelen en je haakt vanzelf wel aan bij andere spelers is mijn ervaring hieruit. Ook 15 jan. heb ik mij alleen aangemeld bij balls & arrows (mijn 5e skirm) waarbij er meerdere mensen gaan die hier actief zijn op t forum... nooit een probleem als je ergens aansluit en iedereen is erg behulpzaam. 1 keer eerder bij balls geweest met 2 intro's die ik misschien 15min. heb gezien deze dag, de rest van de dag raakte ik in allerlei situaties verzeild of ik vermaakte mij prima alleen. Misschien wat voor jou ook de 15e. Meestal zijn er bij verschillende lokaties altijd op de zondagen open skirms waar iedereen zich op kan aanmelden zowel ervaren als onervaren. Trouwens toffe replica... zit al een lange tijd te kijken naar de 417 electric blowback maar dan van tokyo marui. Iets te prijzig nu naast de TM Scar-L die ik nu al heb. Wens je heel veel plezier met airsoften Gr Tim

zal even kijken of ik de 15e kan. Aangezien ik dan avond weekend dienst heb ;-)
had ook naar de blowback zitten kijken. Maar idd flink prijzig :)

scar-L is ook Nice hoor. Er is in iedergeval genoeg keuze als je wilt uitbreiden haha
 
welkom Donny. misschien leuk om te weten dat 417 het nieuwe dmr platform van het korps commando troepen wordt.. daarom wordt de keuze voor mij erg moeilijk. omdat ik de kj works kc02 ook een gave replica vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Donny Visser
Welkom Donny in deze verslavende sport annex hobby.
Ik heb zelf 3 Heckler&kuch apparaten liggen.
Ben een echte fan van dat merk maar niet van V2 gearboxen.
Ik heb nog wel een Mp5 met een V2 gearbox maar verder alleen V3 en V7 gearboxen.
De HK417 is echter wel een Heule mooie.
Goede keuze. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Donny Visser