20 november Wild Mountain van Area 57 in Weert

Ik denk dat ik ook wel ga, nu ik komende zondag niet kan vanwege examens voorbereiden :(, dan ga ik lekker eens een nieuw veld bezoeken :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben ook wel benieuwd naar deze locatie.
Heeft er toevallig iemand vanuit omgeving Hilversum/Utrecht nog een plekje vrij in de auto?
 
Gezien ik mijn NABV pas nog niet in de pocket heb, en dit er toch best interessant uit ziet, weet iemand of het mogelijk is hier als introducé heen te gaan en daar een huurkitje te huren?
 
Gezien ik mijn NABV pas nog niet in de pocket heb, en dit er toch best interessant uit ziet, weet iemand of het mogelijk is hier als introducé heen te gaan en daar een huurkitje te huren?

oWJdtNN.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Chunkr
Ik had net besloten om toch maar te gaan en nu is het uitverkocht :( Ik heb nog even aangegeven dat wanneer ze een afmelder hebben, dat ik graag aansluit.
 
Aah jammer, ik was weer eens telaat met het checken van mn mail. Nu is het vol... Goed veel plezier daaro!
 
Ik ga duimen dat jullie mee kunnen!
 
Wil ook graag gaan na een pauze. Lekker mijn ghillie suit uit proberen ;) Zie nu dat er weer plaats is.
 
Ik zie het, ik probeer zojuist te registreren maar de website is echt een ramp :( hij loopt steeds vast.
 
Nou, na een half uur hameren is het gelukt! Heren, ik kom mee :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nou, het kan nog tegenvallen: ik heb nog een Facebook message gestuurd naar de organisatie gisteren laat (omdat de website het niet deed). Voordat erop gereageerd werd, had ik reeds een ticket besteld. Iets na 0:00 kwam er een reactie: alle kaarten zijn uitverkocht. Dus het kan zijn dat dit een fout op de website was..
 
Nou, het kan nog tegenvallen: ik heb nog een Facebook message gestuurd naar de organisatie gisteren laat (omdat de website het niet deed). Voordat erop gereageerd werd, had ik reeds een ticket besteld. Iets na 0:00 kwam er een reactie: alle kaarten zijn uitverkocht. Dus het kan zijn dat dit een fout op de website was..

Don't stop believing hold on to this feeling :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88