Even voorstellen

TVDE

Well-Known Member
30 okt 2016
51
21
Trophies
6
Mijn naam is Tim van der Ende, 29 jaar oud. Opgeleid tot fysiotherapeut maar momenteel werkzaam in de ICT (software ontwikkelen voor medische applicaties).
Ik heb veel te veel hobby's om op te noemen. Waar ik nu vooral tijd in steek is gitaar spelen, wandelen met de hond en het coachen van een sportclub.
Oja, verder game ik graag een potje op de pc, vooral FPS (Battlefield 1) of RTS (Company of Heroes 2).
In het verleden heb ik veel boog geschoten en af en toe plink ik thuis nog wat doeltjes met m'n luchtbuks.

Ik heb sinds vorige week mijn NABV-pas en heb afgelopen weekend meegedaan met de ACN intro dag in Ulicoten (LA Bravo, Medic).

Ik ben aan het rondneuzen, opzoek naar een airsoft apparaat, waarbij mijn voorkeur sterk uit gaat naar iets "niet M4/M16 achtigs", zelf heb ik de Beretta ARX160 Elite op het oog, dus als er mensen zijn die dit apparaat kennen of er iets over kunnen vertellen dan hoor ik dat graag! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dag Tim, en welkom op het forum!

Ik ben aan het rondneuzen, opzoek naar een airsoft apparaat, waarbij mijn voorkeur sterk uit gaat naar iets "niet M4/M16 achtigs"

Ohhh dat klinkt als muziek in mijn oren!

*Googled Beretta ARX160 Elite*

Oke, laat maar... dat zijn toch M4 mags? :rolleyes::(

Anyway, veel plezier op het forum en wie weet tot op het veld!
 
Ha! Daar heb ik het met jou over gehad idd ^_^ Brute replica inderdaad, en gewoon M4 mags voor het makkelijke werk qua accessoires.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom!

Maar niks mis met een M4 toch? :)

Succes met de zoektocht naar de juiste replica!

Groet,
Peter
 
Welkom op het forum! Als je geen m4-achtige replica wilt kom je bijna standaard uit op een AK. En laten dat nou net ontzettend fijne replica's zijn! ;)
Mooi hout is niet lelijk en je krijgt er altijd veel bekijks mee op een skirm ^^

Maargoed, je moet het uiteraard zelf weten :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Heren,

Inderdaad helemaal niets mis met een M4 of M16, ik snap ook heel goed dat mensen daar voor kiezen, ik vind ze er zelf ook best vet uit zien, echter... zou ik zelf toch liever voor iets kiezen dat "stands out from the crowd".
Met het budget dat ik er voor over heb (250 a 300) kom je als snel uit bij AK's en G36's denk ik.
Behalve die ARX160 zit ik nog te twijfelen over een Barrett M82A1 CQB (Snow Wolf), maar die schat ik als iets te "lomp" in om effectief te kunnen gebruiken.
 
Ik kan de Barrett absoluut afraden, leuk ding om te zien en als 'hebbeding' maar weegt enorm veel en ook zeer slecht te upgraden. Die schiet absoluut niet beter of verder dan AEGs zo out of the box dus ik zou het niet doen ;)
 
L85! Supervet ding! Staan er ook een paar tweedehands zie ik!
Mogelijk probleempje echter: Ik ben links handig :-( Ik ben bang dat de cocking handle (Bij EBB) lekker tegen je gebit aan rammelt en de fire selector niet makkelijk te switchen is, oja, en dan nog de gekke rails bovenop? Of valt dit allemaal mee?
 
Welkom op het forum,

Welicht een scar-l iets voor je? alles zowel voor rechtshandig en linkshandig te bedienen, en hij slikt m4 mags en weegt maar 3kg en niet iedereen heeft er een :)
Een dboys valt ook mooi binnen je buget en wil je hem van vfc dan ga je wel paar tientjes over je buget maar ga je lang plezier van hebben.
 
L85! Supervet ding! Staan er ook een paar tweedehands zie ik!
Mogelijk probleempje echter: Ik ben links handig :-( Ik ben bang dat de cocking handle (Bij EBB) lekker tegen je gebit aan rammelt en de fire selector niet makkelijk te switchen is, oja, en dan nog de gekke rails bovenop? Of valt dit allemaal mee?

Ben zelf ook linkshandig, dus kan de SCAR-L aanraden. Fireselector is ook voor linkshandigen goed te bereiken. Daarnaast is ook de cocking handle van postitie te veranderen (zowel links als rechts dus). Nu is dat voor een AEG niet altijd van toepassing, maar ik speel zelf GBB, waarbij hij een stuk vaker wordt gebruikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Welkom Tim!

Zelf ook een beginnend airsofter en mooi om te zien dat je tocht naar je eerste replica is begonnen. Denk wanneer jij jouw type hebt gevonden dat je verliefd erop wordt haha :p.

Wat vind je van een AUG ?
 
Ik ga over al jullie tips eens goed nadenken! :)
De Steyr AUG's hou ik zelf niet zo van qua design, zelf heb ik nog steeds een sterke voorkeur voor de ARX 160,
qua looks vind ik die persoonlijk net even wat mooier dan de SCAR, ook al helemaal nagedacht over weathering & paintjob :p
CoD-AW-ARX-160-Assault-Rifle.png

L85 is ook erg vet maar ben bang dat die als beginnende (linkshandig) net even iets te lastig te bedienen wordt, zou eigenlijk in het "echt" even willen testen.
 
Haha, mooi zijn we het eens over de L85.
En eet ook gewoon mee uit de M4 magazijnen voerbak.
Hoe je uit zou komen met je ebb weet ik niet.
Zelf heb ik de ICS L85 dus zonder ebb.
Ik denk dat die fire selector niet zo'n probleem zal zijn, voor rechtshandige is het niet perse makkelijker of minder makkelijk.

De APE serie van ICS is een zelfde soort model als de scar en ARX, volledig ambidextrous en in two tone sexie als wat.
Heb deze zelf ook erbij sinds zondag :)
Helaas nog niet mee kunnen spelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ja, ik ben ook fan van de L85. Weer eens iets anders. De ebb is binnen 2 minuten te demonteren/monteren.
 
Nou, na lang overwegen heb ik een tweedehands G&G F2000 op de kop kunnen tikken.
20170104_173504_01.JPG

Met een setje (Invader Gear) A-Tacs FG camo.

Ik ga proberen eind januari nog een skrim mee te pakken om alles uit te proberen! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Peter Boudewijn