Balls and Arrows, 18 september 2016

Ik heb ook zo'n ding, maar ik heb hem al een paar keer gemodelleerd en telkens gaat hij enorm strak zitten.
Als je hem dan in doet schaaft je tandvlees helemaal open.
 
Ik gebruik ook de sisu aero en heb inmiddels meerdere hits erop gehad. Een van zo'n 15 meter ongeveer. Mijn tanden zitten er nog in en nog vast ook ;)

Edit: ik heb hem ook moeten hervormen toen ik bij de tandarts een vulling had laten vervangen.
 
Een andere vraag. Is er ook een map van het speelveld beschikbaar met een grid? Misschien handig om uit te printen, plastificeren en mee te nemen? Of is dit nu een hele rare vraag? :p

Ik word op mijn wenke bediend. https://www.facebook.com/ballsandar...68640.52372.232457166869447/1065533886895100/

14184401_1065533886895100_4896449969096126567_n.jpg


Balls and Arrows zei:
Zo de 5000 plattegronden van ons terrein zijn binnen!
Met daarop onze belangrijkste veld airsoft regels.

Gratis voor de deelnemers aan onze Skirms!

Plattegrond scoren? :) Schrijf je snel in voor onze Skirm van aankomende zondag:
http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Maak in je begin post anders even een lijstje zodat direct zichtbaar is wie er allemaal mee gaan. Wie weet melden er meer mensen zich aan.
 
Maak in je begin post anders even een lijstje zodat direct zichtbaar is wie er allemaal mee gaan. Wie weet melden er meer mensen zich aan.
Misschien kan @Jan dat RSVP gebeuren wel aanzetten in dit topic :)
 
Done! Bedankt dat je daar aan denkt :)
 
Done! Bedankt dat je daar aan denkt :)
Graag gedaan maar moet er dan in het eerst bericht een knop staan? Want ik zie hem niet. Of moet ik nog iets toevoegen aan me eerste post?
eerste_post_rsvp.png
 
Dat is mooi dan hebben we lekker de ruimte.
Dat is waar. Genoeg ruimte om me n00b acties uit te voeren :p

Maar het word snel minder. Volgens mij is het altijd wel zo? De laatste paar dagen worden de beschikbare plekken exponentieel minder. (81 nu)
 
Ik heb ook zo'n ding, maar ik heb hem al een paar keer gemodelleerd en telkens gaat hij enorm strak zitten.
Als je hem dan in doet schaaft je tandvlees helemaal open.

Volgens mij heb je dan een te kleine maat. Ik heb zelf geen bitje voor airsoft, maar heb 5 jaar gehockeyd. Daar is een bitje veplicht, en ik kan me nog herinneren dat als je bitje je tandvlees schaaft, dat de basis van je bitje gewoon te klein is.

Ik gebruik zelf overigens een Balaclava voor mn mond enzo, maar dat is in combinatie tegen de takken/insecten en omdat ik een helm opheb. Ik adem dan altijd met mn lippen over mn tanden, de balaclava zorgt er dan ook voor dat er geen bb's in mn mond schieten. Ik zeg dit omdat ik op jouw foto ook een fraaie helm zie en balaclava :p

Groet,

jar
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Ik heb mn bitje inmiddels weer aangepast en nu zit hij prima. Als hij afkoelt na het vormen dan krimpt hij altijd een beetje en daar had ik geen rekening mee gehouden =P
Normaal draag ik ook een Balaclava, maar met de warmte beslaat mn bril enorm, dus vandaar dat ik voor het bitje ging. Maar nu is de zomer weer voorbij en ga ik morgen weer lekker met Balaclava ^^