Balls and Arrows, 18 september 2016

Cheese

Well-Known Member
20 aug 2016
66
34
Trophies
7
Zondag 18 september 2016 ben ik van plan om naar Balls and Arrows te gaan. Eerste keer met me eigen gear spelen :D Kijken of alles goed werkt en op de juiste plek zit. Heb er nu al zin in.

Gaan er nog meer van het forum heen?

[RSVP=1779]Click here to RSVP[/RSVP]

Cheese - 1 - Vanuit uit Uitgeest

Total: 1
 
Hmm, als ik mijn gear dan compleet heb is dat misschien ook wel een goeie voor mijn eerste skirm met eigen gear.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cheese
Nee, eigenlijk alleen nog m'n broek en shirt. Had deze al binnen, maar waren te groot. Dus die worden nu een maatje kleiner besteld.
Van de week de veer in m'n M4 gewisseld, straks even testen of ik nu onder de 360fps zit.
 
Ga proberen maar je zal niet veel aan me hebben want kom als introducé samen met 2 vrienden( ook introducés) zullen natuurlijk ons best doen maar weet niet wat er van terecht komt. Iemand nog tips om mee te nemen naar de skrim? Heb voor me werk wel een walkietalkie maar weet niet of deze van nut zou kunnen Zijn.
 
Neem iig goede schoenen mee. Balls is 80% van het jaar nogal nat en modderig.
En tenzij je een headset bij die comms hebt is het anders niet echt de moeite waard om het op je eerste skirm mee te nemen. Je zal al genoeg nieuwe indrukken opdoen en dan zit zo'n ding alleen maar in de weg.
 
Ga proberen maar je zal niet veel aan me hebben want kom als introducé samen met 2 vrienden( ook introducés) zullen natuurlijk ons best doen maar weet niet wat er van terecht komt. Iemand nog tips om mee te nemen naar de skrim? Heb voor me werk wel een walkietalkie maar weet niet of deze van nut zou kunnen Zijn.
Walkie is misschien niet van super groot belang. Wat wel een must is , veel water Goede!! Schoenen en misschien zelf wat eten ofzo.
Voor de rest krijg je als introducee een apparaat dus daar hoef je je niet druk om te maken
 
Inderdaad, radio zou ik nog niet aan beginnen. Eerst maar de skirm overleven ;)

De goede schoenen ben ik het helemaal mee eens! Zit in de top drie van belangrijke uitrusting naast oogbescherming en naar mijn mening, tandbescherming.
 
Erg bedankt voor de snelle en duidelijke reacties. :) voor een schoenen zelf dacht in aan mijn bouw schoenen waterdicht en komen boven mijn enkels uit.
Is het een idee om wel al te kijken voor een bril en tandbescherming is niet al te duur dacht ik en dan weet je zeker dat het goed is. Heb namelijk geen idee wat je daar voorgeschoteld krijgt.
 
Erg bedankt voor de snelle en duidelijke reacties. :) voor een schoenen zelf dacht in aan mijn bouw schoenen waterdicht en komen boven mijn enkels uit.
Is het een idee om wel al te kijken voor een bril en tandbescherming is niet al te duur dacht ik en dan weet je zeker dat het goed is. Heb namelijk geen idee wat je daar voorgeschoteld krijgt.
Pas op met bouwschoenen ik haal mijn enkels nog wel eens open. Maar dat kan ook omdat ze hun beste tijd gehad hebben. En een bril die je krijgt is meestal goed maar wel bekrast. Als je toch alles een keer wilt gaan kopen kun je alvast een bril kopen, mijn bril is van swisseye met 3 lenzen voor 37 euro. Goede pasvorm is een must natuurlijk.
En tandbescherming.. draag ik zelf niet cqb is het een aanrader, dan heb je bitjes en meshmask (zoals jan en vele anderen) ligt er aan wat je zelf het liefste wilt maar outdoor als je je mond maar goed dichthoud kan er weinig gebeuren.
 
Bril en schoenen is hierboven uiteraard al gezegd.
Tandbescherming. Ik gebruik zelf de SISU Aero Guard 1.6. Het is een heel dun bitje om me tanden te beschermen. Doordat hij zo dun in zit hij totaal niet in de weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die van @Cheese wil ik ook erg graag proberen zodat ik van mijn mesh mask af ben! Staat nog steeds op mijn to-do lijstje hehehe!
 
Geheel offtopic, maar @Cheese : Heb je nou zo'n bitje voor je boven- en onderkaak?
Op dit moment alleen voor me boventanden. Heb er even over nagedacht maar mijn ondertanden zijn eigenlijk bijna nooit exposed. 99% van de tijd zit me lip ervoor. Vandaar alleen de bovenkant.
 
Zondag 18 september 2016 ben ik van plan om naar Balls and Arrows te gaan. Eerste keer met me eigen gear spelen :D Kijken of alles goed werkt en op de juiste plek zit. Heb er nu al zin in.

Gaan er nog meer van het forum heen?
Ik ga ook met een groepje naar Ball en arrows. Maar dat wist je al, toch. Je mag je nog steeds bij ons aansluiten .
 
Ik ga ook met een groepje naar Ball en arrows. Maar dat wist je al, toch. Je mag je nog steeds bij ons aansluiten .
Dat is een goed idee :) Als we in hetzelfde team belanden :p

Een andere vraag. Is er ook een map van het speelveld beschikbaar met een grid? Misschien handig om uit te printen, plastificeren en mee te nemen? Of is dit nu een hele rare vraag? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Laatste keer dat ik daar was deelde ze volgens mij zelf nog geplastificeerde kaartjes uit. Maar is al weer even geleden
 
Bril en schoenen is hierboven uiteraard al gezegd.
Tandbescherming. Ik gebruik zelf de SISU Aero Guard 1.6. Het is een heel dun bitje om me tanden te beschermen. Doordat hij zo dun in zit hij totaal niet in de weg.

http://www.sisuguard.com/aero-guard/

Kan je iets meer van je ervaringen delen?
-draagcomfort
-kan je nog goed en duidelijk spreken
-heb je al een hit gehad terwijl je deze inhad, en wat waren de "gevolgen"
-duurzaamheid
 
Kan je iets meer van je ervaringen delen?
-draagcomfort
-kan je nog goed en duidelijk spreken
-heb je al een hit gehad terwijl je deze inhad, en wat waren de "gevolgen"
-duurzaamheid
-draagcomfort: zit perfect. Totaal geen last van.
-kan je nog goed en duidelijk spreken: Ja dat kan.
-heb je al een hit gehad terwijl je deze inhad, en wat waren de "gevolgen": Nog geen hit op gehad.
-duurzaamheid: Ik heb hem net pas. Dus durf niet te zeggen hoelang hij mee gaat. Hij is in ieder geval mogelijk om hem meerdere keren te hervormen. Als hij toch niet zo lekker zit.

Heb even wat op YouTube gevonden:
-
- https://www.youtube.com/results?search_query=sisu+aero+guard