Airsoft-Entrepot France

Hebben wij een paar maanden geleden ook wat besteld. Maar dat ging niet helemaal goed. In het engels heen en weer gemaild, maar dat ging super! Foutjes worden daar dus netjes opgelost.
 
Dat is mijn ervaring ook. Ik had een mooi lader besteld van Imax. En wat bleek, het LCD scherm had geen verlichting. Nou kan ik gelukkig behoorlijk sleutelen dus ding opengemaakt. Ik zeg tegen de leverancier. Hij kan of terug of je kunt me een achtergrond verlichting sturen dan monteer ik dat zelf.


Dat klusje viel overigens nog vies tegen maar binnen 3 dagen had ik het onderdeel. Ze gaan wel vaker stuk denk ik want ze hadden deze speciale verlichting op voorraad !  En als extra kreeg ik nog een leuke credit die ik kon besteden bij volgende bestellingen.  Ik zeg tof bedrijf !
 
Dat ze krediet geven inruil voor zelf klussen vind ik echt top. Ik wou dat Taiwan gun zo handelde..... Had me veel geld en ergernis bespaard.
Maar deze winkel is wel netjes. Zeer te vreden over hun service
 
Hetzelfde gebeurde mij bij Phenix Airsoft. Ik had een kapotte Cyma AK na 3 keer schieten de tandwielen naar de ...... Kreeg weer contact met de enige Engels sprekende werknemer. Hij zegt sorry ik lag in het ziekenhuis, auto ongeluk. etc. Wat waren je kosten met de AK gearset. Die had ik dus bij Airsoft Entrepot besteld. Ik zeg ehhh 50,00 euro. Hoppa 60,00 euro vrij te besteden. Dat vond ik super.
 
Airsoft Entrepot is een van de grotere airsoftzaken in frankrijk. Behulpzame zaak, en een voordeel want ze hebben een flink aantal engels sprekende medewerkers. Ook voor onderhoudsvragen kan je goed bij ze terecht. Prijzen zijn niet exorbitant en af en toe hebben ze leuke aanbiedingen.
 
Is er ook een manier om hun website naar engelse taal om te zetten, want nou kan ik best wel klein beetje frans begrijpen maar het werkt toch een stuk lekkerder als je niet om de haverklap moet gaan kijken wat een woord betekent :S
 
Ik zal dat eens voorstellen. Heb er regelmatig contact mee.

Ik denk dat vele anderen met mij dat zullen waarderen... Ik snap daarom ook niet waarom hij nog niet in Engels te bezoeken is. De service en prijzen zijn prima dus ik gok dan genoeg mensen uit de EU daar wel willen bestellen.
 
Via google chrome als browser kun je ook gewoon paginas laten vertalen.


Het is dan wel een letterlijke vertaling die soms een beetje hatsiebatsie taal oplevert maar zelfs dan is er ook goed mee te werken.


 
 
Bij deze reaktie van Airsoft Entrepot France. nadat ik had voorgesteld ook een engelse versie van de site aan te maken : 


Dear Sir,


Thank you for your message and for your question. We are always happy to answer it.


As a french company, our website is only in french for now.


But as we have more and more players in Europe who purchase their equipment in our store, we obviously think to add an english version to our website.


Nonetheless, this work have not begun yet and we are not sure to add this option this year.


We hope dutch players will be able to navigate on our website by using translation tools until this time.


We thank you a lot for your interest for our company and we salute all the airsoft players of Netherland.


We hope we have answered well to your message and we stay at your disposal for any demand, remark or suggestion.


We wish you a nice day.


Best regards.


 


Airsoft Entrepot.
 
Toch netjes gereageerd, maar ze adviseren dus wat Sanders al zegt. 


Je moet maar zo denken, als niemand er iets van zegt, gebeurd er ook weinig.
 
Recently i shopped from airsoft-entrepot.fr and they have fast shipping to the Netherlands, the shipping cost about €15,- and their prices very attractive, so i got some stuff include Xcortech Chronographe X3200 Mk3 about €68
 
Net 6 ics m1 garand mags besteld...mooie prijs (11 euro goedkoper dan unit13 per stuk) ben benieuwd hoe snel het binnen is
 
Top site, net weer een paar sniper onderdelen besteld. Snel behulpzaam en goedkoop. Frans is een beetje roestig maar het is goed gekomen. Een dikke aanrader dus
 
Zojuist mijn eerste bestelling hier geplaatst. Mooie site, met veel spullen voor leuke prijzen.
Ik zal mijn eind ervaring hier ook plaatsen zodra mijn bestelling binnen is.
 
Ik heb mijn bestelling van de E&L Mk18 hier gedaan, ze waren goedkoper dan gunfire zelfs met de verzendkosten. Heb de replica op 14 september besteld in de avond en vandaag op de 16de is hij al thuis gebracht. Dat is heel snel vind ik. Er is mogelijk nog een dingetje wat ik wil navragen aan hun vanwege de rear flip up sight maar dat is niet zozeer hun fout.
 
Klint als een goeie shop, Thanx voor de link zal er zeker naar kijken :)