The new guy :)

Cheese

Well-Known Member
20 aug 2016
66
34
Trophies
7
Wie ben ik? Mijn naam is "Cheese" ben 26 jaar en kom uit Noord Holland. In het dagelijks leven ben ik Firmware Engineer. In de wereld van Airsoft ben ik aardig nieuw. Heb nog heel weinig ervaring. Ben een keer mee geweest als introducé bij RSL Assendelft en meteen verkocht.

Nadat ik daar ben geweest heb ik direct me NABV pas aangevraagd en uiteindelijk ook binnen. Ben begonnen met me gear verzamelen. Heb ondertussen al een broek, shirt en plate carrier in multicam. Bril natuurlijk ook en een SISU bitje voor me tanden te beschermen. Moet alleen nog schoenen hebben. Maar die komen er wel aan.

Voor de replica's heb ik een Specna Arms SA-B02 gekocht. Daar heb ik een MOSFET in laten plaatsen door Gunfire. Ook heb ik al wat extra's erop gezet. Voor de (goedkope Aliexpress) red-dot moet ik nog riser kopen ben ik bang.

IZfQlnL.jpg


Naast de Specna Arms heb ik ook een bestelling uit staan voor Tokyo Marui Glock 17. Deze hoop ik ook binnenkort binnen te krijgen.

18 september wil ik naar Balls and Arrows gaan voor een "test" skirm met me eigen gear. En misschien wat mensen ontmoeten.

Ik zit nog niet in een team en eigenlijk geen van mijn vrienden spelen de sport airsoft. Dus op dit moment nog even "alleen" spelen.

Ik denk dat dit het zo'n beetje wel is.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Welkom bij deze heerlijke verslaving. Heb zelf een handvat + risrail op mijn B02 gezet zodat ik de iron sight en mijn red dot / scope kan gebruiken.

Detachable Carry Handle and rear sight W/ See through Picatinny Rail Mount Combo M4 M16 AR15
http://s.aliexpress.com/2ErY7ZJr
 
Welkom! :D

Goeie keuze gemaakt! Wat voor soort gear/camo wil je gaan dragen?
 
Welkom! Ik ben zelf ook niew maar mag nu ook mensen verwelkomen :) en @Jan ik denk dat hij multicam heeft gezegd hoor, dus dat is het antwoord

Specna en glock zijn allebij leuk. Zelf heb ik de b03 omdat deze frontsight foldable is. Heb je zulke problemen niet ! Tot ooit op het veld
 
trolol! Excuus! Overheen gelezen :( Ik zag een plaatje van een replica en dacht: REEEPPPLIICAAAA! WAAUUUW! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en BoomSmurf
Thnx voor de replies allemaal :)

Wat voor soort gear/camo wil je gaan dragen?

@Jan ik denk dat hij multicam heeft gezegd hoor, dus dat is het antwoord

trolol! Excuus! Overheen gelezen :( Ik zag een plaatje van een replica en dacht: REEEPPPLIICAAAA! WAAUUUW! ;)

Hahha kan gebeuren :) Maar het is inderdaad Multicam/ATP.

Het is dit setje:

RNItoPn.jpg


dYRQ8ut.jpg


Locatie van me holster is nog onduidelijk omdat ik me Glock nog niet binnen heb.

Specna en glock zijn allebij leuk. Zelf heb ik de b03 omdat deze frontsight foldable is. Heb je zulke problemen niet ! Tot ooit op het veld
Tot ooit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Zelf heb ik mijn holster recht naar beneden en laag gezet, zie mijn post voor foto. Dit omdat het trekken van je replica makkelijker gaat dan zo . Je moet hem bijna uit je oksel trekken. Maar dat moet je idd zelf bepalen hehe
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Zelf heb ik mijn holster recht naar beneden en laag gezet, zie mijn post voor foto. Dit omdat het trekken van je replica makkelijker gaat dan zo . Je moet hem bijna uit je oksel trekken. Maar dat moet je idd zelf bepalen hehe
Ja moet het nog even bekijken. Moet het vest ook nog even aantrekken als ik de side-arm heb om de juiste plaats te bepalen. Heb hem er nu even opgezet om te kijken hoe het eruit ziet met de kleuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Moet alleen nog schoenen hebben. Maar die komen er wel aan.
Over schoenen gesproken? Toch maar even net besteld. Haix Airpower P6 High

Haix zijn zulke geweldige schoenen, vind ik. Me brandweerlaarzen zijn van Haix (niet dat ik hier een keuze in had), werkschoenen heb ik van Haix en nu ook me "Airsoft boots" van Haix. Misschien ben ik wel een Haix fan-boy :D Maar die schoenen zitten allemaal zo lekker.....

Na een keer door het zand rollen ziet het er allemaal wat mooier uit ;)
Dat komt vast wel een keer goed :p
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Slim! Goede schoenen zijn voor airsoft ook een must ja! Met al die gaten en kuilen is een enkel zo verzwikt
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Welkom hier.

Nice, mooi setje.
Een ris riser lijkt inderdaad wel nodig. Zoals Jorst al aan geeft, een carry handle met ris er op is een optie. en vind ik persoonlijk ook vaak goed staan bij die modellen.
En Zoals Aliexpress, ja wat een geweldige site om airsoft betaalbaar te houden :)

Succes!!!

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Hey Cheese ik ga 18 september voor het eerst airsoften ook bij Balls en arrows. Wij gaan wel met een groep maar je mag je bij ons voegen. we komen ook allemaal bij jouw uit de buurt. Gr dutch airborne
 
Hey Cheese ik ga 18 september voor het eerst airsoften ook bij Balls en arrows. Wij gaan wel met een groep maar je mag je bij ons voegen. we komen ook allemaal bij jouw uit de buurt. Gr dutch airborne
Nice, lijkt me wel een goed idee. :) Waar komen jullie vandaan als ik vragen mag?
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Ik kom uit Obdam. En er komen een paar uit de zaanstreek en heemskerk. we zijn een mengeling van actieve reservisten en nutteloze k** burgers hahahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Cheese
Hey Cheese. Je kan mij herkennen aan mijn ops vest met op mijn rechterschouder een skull patch en op mijn linker een patch van de TAG shop. De meeste hebben gewone nederlandse woodland uniformen. Ik draag ook een wood land boony hat. Tot zondag.