ff voorstellen

dutch airborne

Active Member
26 aug 2016
25
5
Trophies
4
Hallo mijn naam is Hans Gleijsteen ik kom uit Obdam en ik ben vader van 3 kinderen. ik werk als bouwkundig medewerker en verder ben ik lid van het korps Nationale Reserve. ik ga 18 september voor het eerst airsoften en dan ga ik ook lekker om me heen kijken wat er voor replica`s worden gebruikt en als ik er een zie die mij bevalt ga ik even een praatje maken met de eigenaar over de pro`s en con`s. Ik weet wel zeker dat ik voor de dmr rol ga. Verder laat ik het wel op mij afkomen, maar ik weet zeker dat ik dit veel vaker ga doen. See you on the battlefield.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum!
Iedereen heeft een andere replica met andere aanpassingen dus eentje zien die je te gek vind zal helemaal geen probleem zijn.
Bij dmr zal je waarschijnlijk wel een mosfet in moeten bouwen voor 2sec delay :)
Veel plezier op je eerste skirm!
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Welkom op het forum Hans. Dmr ooit aangedaan om mijn M4 aan te passen maar toen toch niet gedaan. Maar leuk dat je naast Natres nog tijd vindt voor onze mooie sport. Zelf ben ik ex Klu.

Tot op het Veld
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Welkom!

Gaaf dat je in de NATRES zit ja! Als airsoft niet naar NL gekomen was en ik acn daardoor niet had opgezet had ik daar ook serieus interesse in gehad ja.

Waarom lijkt de dmr rol je het leukst?
 
Welkom op het forum!
Iedereen heeft een andere replica met andere aanpassingen dus eentje zien die je te gek vind zal helemaal geen probleem zijn.
Bij dmr zal je waarschijnlijk wel een mosfet in moeten bouwen voor 2sec delay :)
Veel plezier op je eerste skirm!
Thanx
 
Welkom!

Gaaf dat je in de NATRES zit ja! Als airsoft niet naar NL gekomen was en ik acn daardoor niet had opgezet had ik daar ook serieus interesse in gehad ja.

Waarom lijkt de dmr rol je het leukst?
Dmr lijkt mij het leukst omdat je dan verder bereik hebt en evengoed meedoet met de acties. Ik ben niet zo van het wachten tot er wat gebeurt, ik zoek het liever op. Mooi dat je deze club hebt opgericht Jan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Start your airsoft with any full auto gun and then swatch to the DMR.
DMR & Sniper need to be patience good knowledge of the field (where you often play) not to mention weather condition may prevent you from shooting any target especially the windy days.
Welcome to the battlefield.
 
Gotta give it to samriey here. Niet alleen kennis van het veld maar ook het upgraden van je replica. Met alleen de extra FPS kom je er niet, het vergt ook veel finetunen om het perfect en zo te krijgen dat elk schot dat je neemt ook land waar je wilt. Met een <360 FPS heb je met een paar simpele upgrades kom je heel erg in de buurt van een DMR qua range, terwijl je full auto behoud. Koop dan liever eentje die je altijd nog kan upgraden naar een DMR maar begin en speel als grunt/assault in het begin. Het is slechts een tip, de vrijheid qua keuze is helemaal aan jou.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Gotta give it to samriey here. Niet alleen kennis van het veld maar ook het upgraden van je replica. Met alleen de extra FPS kom je er niet, het vergt ook veel finetunen om het perfect en zo te krijgen dat elk schot dat je neemt ook land waar je wilt. Met een <360 FPS heb je met een paar simpele upgrades kom je heel erg in de buurt van een DMR qua range, terwijl je full auto behoud. Koop dan liever eentje die je altijd nog kan upgraden naar een DMR maar begin en speel als grunt/assault in het begin. Het is slechts een tip, de vrijheid qua keuze is helemaal aan jou.
Recently i became fan to French website they have everything you need and really good prices however, i bought Poseidon barrel 6.05mm X 407mm Rebelattack you can't imagine the accuracy and long range added to my kwa, So if he got really good M4 or M16 and upgrade his gun with this barrel say good bye to the DMR.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne en Jan
Recently i became fan to French website they have everything you need and really good prices however, i bought Poseidon barrel 6.05mm X 407mm Rebelattack you can't imagine the accuracy and long range added to my kwa, So if he got really good M4 or M16 and upgrade his gun with this barrel say good bye to the DMR.

What site is it? don't know the brand. Barrel adds accuracy and consistency that is correct and also another investment that is kinda important for a DMR. Also any barrel can be quite good with barrel lapping :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
Welkom op het forum! DMR is idd een leuke rol, alleen verschilt het hier enorm per veld of er een 2 sec delay op moet of niet. Volgens de NABV mag een DMR 450 FPS semi only, maar ik weet van bv balls and arrows dat een DMR alleen met 2 sec delay mag.
Bij bv critical hit mag een DMR op semi only wat een enorm verschil maakt tussen een delay of niet.
Met een delay is een DMR in mijn ogen gewoon een sniper, en een sniper kan sneller herladen in 2 seconden waardoor ze nog sneller kunnen schieten ook.

Maar als overal de DMR semi only mag dan lijkt het me zeker een vette keuze, en als je de rol goed toepast maak je een hoop verschil.
 
2 sec delay if you make it shot 500 fps but if the DMR 450 fps and below then no delay needed.
 
Laatst bewerkt:
Better yet; @b.samriey : Most fields here in NL don't allow the DMR 450 fps rule, eventhough it is officially stated in the NABV-ruleset.
It's either 500 FPS AEG (with mosfet; 2 sec delay) or 360 FPS. Nothing in between.
 
Better yet; @b.samriey : Most fields here in NL don't allow the DMR 450 fps rule, eventhough it is officially stated in the NABV-ruleset.
It's either 500 FPS AEG (with mosfet; 2 sec delay) or 360 FPS. Nothing in between.
Where have you been all this time man!
I've been ask myself about you (like where is Stey gone can't see his nice comment anymore) but good to have you here again. however at RSL they allowed all devices with single shot only 450 fps and 2 sec delay 500fps here the rules and regulation
BTW there is something allowed to shot 615 fps couldn't translated in google can you please explain to me what is that thing on list?
Keep in touch on this forum and don't turn off your radio and disappear..
 
I've been around and about, @b.samriey ... just have this little love-hate relationship with the new forums.

I think the 615 FPS is for the official Airsoft (shooting targets, cards, etc) only.

Article 6, act 3 (A to D) and act 4 and 5:

NABV zei:
Artikel 6 - Airsoftapparaten

3. De maximale mondingssnelheid (feet per second) tijdens reënactment zijn als volgt:
a. Alle apparaten met full auto mogelijkheden: maximaal 360 FPS
b. Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: maximaal 450 FPS
c. Alle apparaten met “Bolt-Action” of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging: maximaal
500 FPS
d. Alle airsoftapparaten welke niet vallen onder bovengenoemde categorieën: maximaal 360 FPS
4. De maximale mondingssnelheid (feet per second) tijdens IAPS schieten is als volgt:
a. Alle airsoftapparaten: max. 500 FPS
5. De maximale mondingssnelheid (feet per second) tijdens kaart schieten is als volgt:
a. Alle airsoftapparaten: max. 615 FPS

So; shooting cards 615 FPS.
Shooting while moving around obstacles (IAPS): 500 FPS
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey en Jan
Start your airsoft with any full auto gun and then swatch to the DMR.
DMR & Sniper need to be patience good knowledge of the field (where you often play) not to mention weather condition may prevent you from shooting any target especially the windy days.
Welcome to the battlefield.
Thanx