Voorstellen

ww2airsoft

Member
26 aug 2016
12
9
Trophies
7
Hallo mede airsofters,

Mijn naam is Stijn ik ben 21 jaar en kom uit Groningen
Ik ben al jaren geïnteresseerd in de tweede wereld oorlog en alles daarom heen.
Door deze interesse is het altijd een droom geweest om tweede wereld oorlog wapens en ander materiaal in huis te hebben. En sinds korte tijd heb ik daar dan ook serieus werk van gemaakt. Na wat speuren op het internet kwam ik dan ook uit op het niet al onbekende airsoft. En wat is nou leuker dan ook echt wat kunnen doen met je ''wapens'' :)

Zoals jullie al kunnen raden zal ik dus ook alleen maar in tweede wereld oorlog loadout op het airsoft veld verschijnen. Om te beginnen heb ik een ICS M1 Garand aangeschaft en ga ik langzaam mijn replica en kleding verzameling uitbreiden.

Mochten jullie verder nog vragen hebben dan zie ik die vanzelf verschijnen
 
  • Leuk
Waarderingen: chris93 en Jan
Welkom op het forum.
Ww2 zie je steeds meer tegenwoordig joh :eek:
Maar blijft altijd leuk. En een beetje kostbaarder mits je het allemaal echt wil houden hehe.
Dan zal je ook nog wel een 1911a1 gaan halen
Tof om nog een verslaafde bij te hebben!
 
Welkom!!

Heel cool ww2 stijl ja! Heb je net als de meesten ook al een eenheid die je gaat uitbeelden?
 
Hallo Stijn ik ben ook erg geintreseerd in de tweede wereld oorlog. En ik heb thuis een originele Japanse bajonet. Weet jij iemand die zo`n ding zoekt? Verder is er een hele gave site voor ww2 spullen en dat is militairy collectibles 4u. Lijkt mij gaaf om te zien een GI op het veld.
 
Welkom!!

Heel cool ww2 stijl ja! Heb je net als de meesten ook al een eenheid die je gaat uitbeelden?

Ik zit te denken aan de 16th infantry regiment van de 1st infantry division, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo Stijn ik ben ook erg geintreseerd in de tweede wereld oorlog. En ik heb thuis een originele Japanse bajonet. Weet jij iemand die zo`n ding zoekt? Verder is er een hele gave site voor ww2 spullen en dat is militairy collectibles 4u. Lijkt mij gaaf om te zien een GI op het veld.

Nee ik weet zo niet iemand die een Japanse bajonet zoekt, maar ik zal eens even gaan rond vragen.
Ik was de site van militairy collectibles 4u ook al tegen gekomen en ik denk dat ik daar ook wat spulletjes ga kopen,
 
Heb je geen zin om als airborne te gaan zoals de mannen van band of brothers?

Ja daar ging mijn eerste keus ook wel een beetje naar uit. Alleen als ik alles een beetje lees op internet loopt al bijna iedereen al als de 101st of 82th. Dus ik dacht dan is het misschien ook wel leuker om dan niet als paratrooper te gaan. Maar wat zijn jouw ervaringen met ww2 spelers op het veld als het gaat om divisies ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Inderdaad, zo'n beetje 80% van de mensen die Wo2 wil gaan doen eindigt in een BOB pakkie. En dat terwijl er nog veel meer Geallieerde divisies hebben deelgenomen tijdens Wo2. Dus props dat je voor iets anders gaat :)

Ja daar ging mijn eerste keus ook wel een beetje naar uit. Alleen als ik alles een beetje lees op internet loopt al bijna iedereen al als de 101st of 82th. Dus ik dacht dan is het misschien ook wel leuker om dan niet als paratrooper te gaan. Maar wat zijn jouw ervaringen met ww2 spelers op het veld als het gaat om divisies ?
 
Welkom!
Ikzelf heb sinds kort mijn wo2 loadout ok klaar, vandaag mijn helm binnen gekregen.

Ik loop wel in een 101st pakkie haha meer omdat ik weinig zin had om in een wollen broek rond te rennen in de zomer. Mijn eerste gedachte was om eeb 2nd rangers loadout te verzamelen, maar omdat ik nog wat had liggen van de 101st toch maar voor dat gekozen.

Heb zelf ook een ics m1 garand..
Gr
Gerjo
 
Welkom!
Ikzelf heb sinds kort mijn wo2 loadout ok klaar, vandaag mijn helm binnen gekregen.

Ik loop wel in een 101st pakkie haha meer omdat ik weinig zin had om in een wollen broek rond te rennen in de zomer. Mijn eerste gedachte was om eeb 2nd rangers loadout te verzamelen, maar omdat ik nog wat had liggen van de 101st toch maar voor dat gekozen.

Heb zelf ook een ics m1 garand..
Gr
Gerjo

Waar heb koop je al jouw ww2 spullen ? Bij militairy collectibles 4u of ergens anders ? Ik ga nu beetje bij beetje ook alles aanschaffen. (Alles in 1 keer gaat niet lukken als student zijnde......)

En hoe bevalt de Garand ? Ik heb nu 2 keer een trigger freeze gehad en hij heeft een paar keer 2 of 3 BB's full auto geschoten.... maar verder vind ik het een fantastische replica
 
Hey Stijn,

Leuk om weer een ww2 airsofter tegen te komen. Ben zelf ook sinds kort van start gegaan met het verzamelen van mijn ww2 load out, alleen dan Wehrmacht. See you on the frontline!

Gr. Jeroen
 
Waar heb koop je al jouw ww2 spullen ? Bij militairy collectibles 4u of ergens anders ? Ik ga nu beetje bij beetje ook alles aanschaffen. (Alles in 1 keer gaat niet lukken als student zijnde......)

En hoe bevalt de Garand ? Ik heb nu 2 keer een trigger freeze gehad en hij heeft een paar keer 2 of 3 BB's full auto geschoten.... maar verder vind ik het een fantastische replica

Ik heb inderdaad veel bij mc4u vandaan & sommige zaken van marktplaats en andere weer bij verzamelaars vandaan etc.
Ik heb de garand nog niet uitgeprobeerd. Ik moet hem downgraden en een xt60 connector eraan vastmaken. Dan kan ik hem gebruiken.
Die triggerfreeze, is dat snel opgelost en/of hoe heb je die opgelost?
 
Ik heb inderdaad veel bij mc4u vandaan & sommige zaken van marktplaats en andere weer bij verzamelaars vandaan etc.
Ik heb de garand nog niet uitgeprobeerd. Ik moet hem downgraden en een xt60 connector eraan vastmaken. Dan kan ik hem gebruiken.
Die triggerfreeze, is dat snel opgelost en/of hoe heb je die opgelost?

Die triggerfreeze is vrij snel op te lossen. Eerst je magazijn eruit halen en dan moet de trigger guard los gemaakt worden. Als die er uit is zie je een klein zwart knopje zitten. Deze moet je even naar voren duwen met een schroevendraaier of iets was smal genoeg is om er bij te komen. Dan schiet je garand als het goed is even full auto en daarna is die weer klaar voor gebruik. Ik heb wel een bestand waar het helemaal uitgelegd staat maar die is te groot om hier te plaatsen. Mocht je die een keer nodig hebben dan kan ik je die wel toe sturen
 
Welkom op ons forum.
Gaaf om te zien dat er steeds meer variatie in de outfits komt te zitten.
Afgelopen weekend bij BH met een duitse grenadier uit WW2 met een sg 44 en een mauser sniper opgetrokken en met een aantal WW2 russofters.
Echt vet om al die "antieke" apparaten en gear om je heen te zien.
Keep it up! :);)