Ik zal me even voorstellen

WaterIsNat

Well-Known Member
23 aug 2016
202
113
Trophies
12
Hallo! Mijn naam is Donny, 19 jaar oud. Een jaar geleden begonnen aan deze geweldige sport en hoop dat er nog meer aankomen. Ik heb ACN gevonden via YouTube (geweldige videos trouwens) en door jullie ben ik begonnen aan airsoft. Ik ben van plan om volledig te richten op de support rol. Op dit moment heb ik alleen maar een Stark Arms S19 ST en ben van plan om over 3-4 weken een M249 SAW PARA te kopen. Altijd al een fan geweest van de SAW. Ik had een ASG M4 maarja, ik vond hem niet zo fijn. Tja verder heb ik niet veel te vertellen.. Als er vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Groeten! Donny
 
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne en Jan
Hi Donny!

Tof dat je ons kanaal hebt gevonden. Gebeurd de laatste tijd iets minder op jammer genoeg maar ik heb het zo druk op mn werk gehad. Ik ga deze week weer beginnen aan een video :)

Een SAW trekt mij ook heel erg haha! Wat een bruut apparaat is dat. Maar het weegt ook zo pleuris veel xD
 
Hi Donny!

Tof dat je ons kanaal hebt gevonden. Gebeurd de laatste tijd iets minder op jammer genoeg maar ik heb het zo druk op mn werk gehad. Ik ga deze week weer beginnen aan een video :)

Een SAW trekt mij ook heel erg haha! Wat een bruut apparaat is dat. Maar het weegt ook zo pleuris veel xD
Ja, die weegt inderdaad veel. Maar daar ben ik op voorbereid. Ik heb een goede conditie dus dat komt goed. Ook heb ik even een vraagje.. Ik zag dat je een headset gebruikte voor communicatie, welke is dat? En past hij op een fast helm? Ik kan helaas de video niet meer vinden.
 
@WaterIsNat Dat is de Z-Tactical Bowman headset en PTT in combinatie met een Midland G9. Z-Tactical is inmiddels mijn tweede en derde mic. Dus ik geef deze nog één kans voordat ik naar de Midland Bowman overstap om die testen. Ik wil voor mijn "look" namelijk wel dat type headset houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
@WaterIsNat Dat is de Z-Tactical Bowman headset en PTT in combinatie met een Midland G9. Z-Tactical is inmiddels mijn tweede en derde mic. Dus ik geef deze nog één kans voordat ik naar de Midland Bowman overstap om die testen. Ik wil voor mijn "look" namelijk wel dat type headset houden.
Kan alleen een eenheid leider deze gebruiken? Of mag iedereen een headset gebruiken?
 
Kan alleen een eenheid leider deze gebruiken? Of mag iedereen een headset gebruiken?
Nee hoor! Iedereen mag een headset gebruiken. Bij de meeste events wel iig. Bij sommige events wordt er idd gezegd; kanaal x is voor de eenheidsleiders en kanaal x is voor de plebs ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Hoi Donny. Welkom op dit geweldige forum. Zo als je ziet heb je vragen is er altijd wel iemand die ze kan beantwoorden. Leuk dat je meteen op een specifieke rol wil toeleggen heb ik namelijk ook gedaan. Veel plezier op forum en wellicht tot op het veld
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Welkom op het forum! Cool dat je support wilt gaan doen, dat is altijd erg handig en erg leuk om te doen ^^ Je moet alleen geen green devil willen schieten want dan ben je een hoop geld kwijt xD
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Welkom op het forum! Cool dat je support wilt gaan doen, dat is altijd erg handig en erg leuk om te doen ^^ Je moet alleen geen green devil willen schieten want dan ben je een hoop geld kwijt xD
Maar dat zijn toch wel een van de betere BBs?
 
Maar dat zijn toch wel een van de betere BBs?

Denk dat je in een support gunner niet zo zeer high quality bbs nodig hebt, omdat je als support gunner meer de rol hebt om een groot aantal bbs down range te krijgen en de tegenstander suppressed wil houden. Stel je schiet .25 gram green devils en je schiet een drum mag van 5000 er op een dag doorheen dan ben je wel rond de 30 euro kwijt, nou lijkt dat niet veel geld maar relatief met andere replica's is dat best een hoop, maar niemand zal je tegenhouden :).

Anyway welkom op het forum en veel plezier in het airsoften :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en WaterIsNat
Welkom.

SAW heeft mij ook altijd wel wat geleken en dan inderdaad ook de para versie.
Maar mijn L85A2 met een goeie 4.5 kilo is me al zwaar zat voor een dag. Dus laat het daar maar bij.

Mij broer had een PKM en heeft er op een dag wel eens zeer fanatiek +15000 bbs mee weg geknald op een dag.
Dus zal lekker betaal bare bb`s nemen als ik jou was. :)

Dit zijn redelijk goedkope bbs, niet de goedkoopste maar nog wel prima kwaliteit.:
https://www.unit13shop.eu/index.php...n=article&group_id=10000047&aid=10352&lang=nl
Gebruik zelf de iets zwaardere/ duurdere.

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en WaterIsNat
Welkom Donny op (mss wel) het gezelligste forum van nederland.
Dat is dan wel alleen voor diegenen die airsoft diep van binnen voelen en een warm gevoel krijgen bij de term "skirm" .
Support gunner he?
Cool! :cool:
Ik heb net een supportgun klaargestoomd voor komend weekend BH.
Een G36-K met drummag en bi-pod.
Voor de details verwijs ik je graag naar "technische hulp", topic "Replica's opvoeren,tuning en styling".
Maar een SAW is wel ultiemer. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Welkom Donny op (mss wel) het gezelligste forum van nederland.
Dat is dan wel alleen voor diegenen die airsoft diep van binnen voelen en een warm gevoel krijgen bij de term "skirm" .
Support gunner he?
Cool! :cool:
Ik heb net een supportgun klaargestoomd voor komend weekend BH.
Een G36-K met drummag en bi-pod.
Voor de details verwijs ik je graag naar "technische hulp", topic "Replica's opvoeren,tuning en styling".
Maar een SAW is wel ultiemer. :p
Ik heb je replica gezien, wat een bruut apparaat zeg! Misschien komen we ooit elkaar wel tegen in hetzelfde team, dan kunnen we even onze vijanden suppressen :p
 
Welkom.

SAW heeft mij ook altijd wel wat geleken en dan inderdaad ook de para versie.
Maar mijn L85A2 met een goeie 4.5 kilo is me al zwaar zat voor een dag. Dus laat het daar maar bij.

Mij broer had een PKM en heeft er op een dag wel eens zeer fanatiek +15000 bbs mee weg geknald op een dag.
Dus zal lekker betaal bare bb`s nemen als ik jou was. :)

Dit zijn redelijk goedkope bbs, niet de goedkoopste maar nog wel prima kwaliteit.:
https://www.unit13shop.eu/index.php...n=article&group_id=10000047&aid=10352&lang=nl
Gebruik zelf de iets zwaardere/ duurdere.

Greetings
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal eens kijken wat het beste is qua prijs en kwaliteit.
 
Ik sproei met xtreem precission BB's en ook wel met bioval.
 
Hey Donnie . Gave rol heb je gekozen. Volgens mij staat er op het you tube kanaal van red wolf airsoft een leuke video met een saw para. Die replica zag er heel goed uit. ik ga ff kijken of ik hem kan vinden.