weer een nieuweling, voor de verandering.

Bloodfoxx

Well-Known Member
19 aug 2016
205
105
Trophies
13
Goede middag, avond , ochtend, wanneer je dit ook wilt lezen.

Ik ben boy , kom uit omgeving breda en werk voor een groot kabel bedrijf. ben 22 jaar en woon samen met mijn vriendin,en ben kersvers in de wereld van airsoft.
de totaal niet verslavende altijd saaie wereld van airsoft.

Ja.. dat bovenste klopt niet, want ik ben nog maar net begonnen of ik hoef al niets meer anders. Ik ben nog niet in het bezit van mijn pas die word als het goed is vandag verstuurd dus met een beetje geluk heb ik deze morgen binnen. Dan kan het echte werk beginnen.

Mijn eerste skirm was er een die via ACN werd geregeld, dan heb ik het over die in Ulicoten of 16 juli, heel mooi geregeld met een dag gevuld met alleen maar plezier.
Nu ben ik gelukkig niet bang van mensen en misschien heeft iemand het al eerder gezegd, maar als je als newbie tussen airsofters staat en je vraagt iets aan 1 iemand heb je eerder kans om door 10 mensen gehoplen te worden met je vraag, dan door 1 iemand te worden weg gejaagd.
Maar dat was dus de dag waarop ik door bb's ben ontmaagd en de verslaving in me is gaan zitten, en snak sinds die dag naar meer!

De eerst volgende stap was logischerwijs een NABV pas aanvragen, zo gezegd zo gedaan. En ja, dan heb je kleren nodig, en een plate carrier, en een bril, en alles eigenlijk!

Dus ben ik op het internet gaan neuzen voor gear en replica's. nu vind ik internet een heel mooi medium om alles te zoeken, maar kleren passen gaat nogsteeds niet online. Toen kwam ik uit bij TAG shop.nl een webshop met een winkel die wat beperktere openingstijden heeft. Vorige week ben ik bij TAG shop gaan winkelen om mijn loadout bij elkaar te sprokkelen, nouja eigenlijk heb ik gewoon alles gepakt wat ik wou hebben zodat ik in 1 keer klaar zou zijn. Komt misschien ook omdat het een fijne eigenaar was die goed advies gaf, foto's staan eronder.

Lijstje:
Swisseye schietbril met 3 glazen
GFC tactical maritime plate carrier ( heel stevige kwaliteit en alle pouches die ik wou zaten er al op)
waterzak 3liter
blackhawk tactical belt
mechanix handschoenen
invader gear kniebeschermers in tan
combat shirt MARPAT
combat broek MARPAT
boonie MARPAT
een zak met bb's voor mijn nog niet replica
warrior assault universal holster (dit omdat imi defence mooi is maar als je 2 replica's hebt moet je ook een nieuwe holster kopen :) )

Als replica's wil ik een specna arms, jan zegt dat deze goed zijn, zijn voldoende in omloop en doen , zeker na een upgrade of 2 zeker niet onder voor een high class variant. dan een b03 aangezien deze lekker op lengte is en mijn oogjes streelt.

As secondary ben ik nog niet zeker, maar zit te denken tussen een 1911 meu of een walther m&p 9, zien er in mijn ogen beide geweldig uit. Misschien maar allebei dan..

debbj9.jpg

rs4nj8.jpg

10mof9c.jpg


Ik ga mij proberen bezig te houden met ACN, puur omdat na heel veel op forums lezen en mijn eerste skirm de mensen hier vriendelijk zijn en de community is een bodemloze put van informatie.

mocht er nog iets binnen zijn gekomen plaats is het bij nieuw binnen ergens

en ik hoop jullie allemaal op het veld een keer tegen te komen. liever gisteren dan morgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Testjan
Hej Boy,
Leuke intro! Welkom en veel plezier in deze saaie sport!
 
Hi boy welkom op het forum specna is voor de prijs prima maar het kan zijn dat hij wat kuurtjes kan hebben denk aan het hit of mis principe

Verder is een goede mondbeschermer altijd handig aangezien tanden er altijd uitgeschoten kunnen worden

Maar voor je replica rustig kijken proberen en natuurlijk wat je wilt uitgeven vs wat je wilt

Tevens schieten de specnas rond de 50/55 meter max met upgrades mn krytac tikt de 70/75 meter aan zonder dat hij tegen de max zit kwa fps met upgrades dus ze komen idd mee maar ze winnen het niet van een sniper en side arm is handig om in het begin effe links te laten liggen tenzij je veel pistol only wilt doen ;)
 
Welkom!

Die plate carrier lijkt heel erg op die ik ook heb! Vind hem zelf erg fijn, ga je zeker veel plezier van hebben!
 
Welkom op het forum en leuk dat je de introdag top vond. Zoals je aangaf in onze sport staan er meer mensen te popelen om je te helpen dan om je weg te jagen. Tevens een toffe gear heb je verzameld. Betreffende skirms met acn zou ik zeggen hou de agenda in de gaten. Tot op het veld

ACN MEDIC Arjan
 
Hey Boy!

Welkom op ons forum! Toffe begin set heb je al bij elkaar zo! Marpat <3 ;) TAG is een leuke shop ja, ook een keer geweest voor mijn vest.
 
Welkom.
Nog zo`n mooie intro.
Ziet er goed uit. En fijn dat de ACN introdag zo goed is bevallen.
Veel plezier in deze wereld!

Greetings
 
Hallo Boy leuk dat je er bij bent, ik heb ook wat spullen besteld voor mijn eerste dag skirmen bij tag shop. zie je op het veld.
 
Hallo Boy leuk dat je er bij bent, ik heb ook wat spullen besteld voor mijn eerste dag skirmen bij tag shop. zie je op het veld.

Hele leuke winkel. Ik wad in no time n hoop geld kwijt. Maar je wilt wat he.. ik heb alles compleet en zal binnenkort mijn eerste skirm met eigen gear gaan bijwonen. Waar weet ik nog niet maar ik ga !
 
leuke intro... en vooral knap (en lef) je cactussen mee te nemen in je pouches :)
 
Welkom op het forum!
Erg leuk dat je er bent, welkom in onze fantastische sport :D
 
Welkom op dit forum en in deze heerlijke sport. Fijn dat je je zo goed vermaakt hebt op onze introdag. Daar doen we het voor.

Wie weet tot ooit op het veld

Gr Paul
 
Stonden op tafel hoor :p maar thanks
Ook @camillo al weer meer dan een jaar geleden dat ik me hier toonde . Damn tijd gaat snel

Ik dacht al wat vreemd; dit topic boven aan. Je zit hiet al een tijdje op het forum :p
 
Jammer dat niemand eerst de startpost doorleest, en dan vooral de datums haha
 
  • Leuk
Waarderingen: TwanRage