Ons nieuwe forum!

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Welkom op ons nieuwe forum!

Jammer genoeg betekent dit dat je een nieuw wachtwoord zal moeten instellen. De wachtwoorden kon ik niet laten overzetten van het oude, naar het nieuwe forum. Dit kan gelukkig heel makkelijk bij het inlog scherm gedaan worden.

Ook zal je zien dat de inhoud er nog is, maar de reacties op een topic zijn niet goed gelinkt. Ik ben hier bijna een maand mee bezig geweest maar kreeg het jammer genoeg niet opgelost.

Als laatste zal je zien dat er nog een hoop functies missen. Ik had gehoopt dit "behind the scenes" toe te passen en dan live te gaan. Dit kan echter een hoop problemen geven bij het inladen van de inhoud van ons oude forum.

Er staan dus nog een aantal zaken op de to do lijst:
  1. Badges terug halen (dit komt zeker terug!)
  2. Evenementen agenda
  3. Profiel informatie velden aanmaken
  4. Knoppen in de menu balk
  5. Forum balken aanklikbaar ipv alleen de titel
  6. Stijl van het forum
  7. Nederlandse taal
  8. Verjaardag aanpassen Deze kunnen nu worden aangepast in het profiel!
  9. Leden pagina
  10. Post count toevoegen aan bezoekers
  11. Leden overzicht doorzoekbaar op woonplaats
Ik hoop dat jullie dit nieuwe forum kunnen waarderen en ben benieuwd naar wensen van jullie kant! De reden voor de overstap was het feit dat het oude forum steeds vaker problemen gaf. Veel mensen konden niets op mobiel of tablet, profiel informatie kon niet ingevuld worden, e-mails met wachtwoorden werden niet verstuurd en badges werden niet getoond op iemands profiel.

Dat zou met dit forum allemaal opgelost moeten zijn!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Het is nog ff wennen,
Komt wel
En ik weet dat je het weer in orde maakt en heb daar vertrouwen in
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Jan
Mijn profiel zegt dat ik 14 berichten heb geplaatst op het forum.
Kloppen deze aantallen?

Zo ja; dan heb je een gigantische rollback (en daarmee een uitdaging)
 
okidoki, back online!
Het is wel ff wennen hoe alles er nu weer uitziet, maar dat zal snel genoeg wel goed komen :D
Klopt het trouwens dat je je geboortedatum niet kan aanpassen in je profiel? Want zoals ie nu staat genoteerd, zou ik er toch graag nog een paar jaar vanaf snoepen :p
 
@Stey Jammer genoeg kreeg ik het dus niet voor elkaar om de reacties op topics, goed te matchen. Je ziet dus overal Guest staan in de oude topics. Ook niemand op internet kon me hierbij helpen. Hierdoor heb je dus niet de hoeveelheid berichten die je zou moeten hebben. Ik zet op de lijst of ik dit handmatig kan veranderen in de profielen van de personen die dit graag willen :)

@Blade Dit is ook correct en staat op de lijst. Ik PM je voor nu om de correcte datum neer te zetten. Ik als admin zou dat namelijk wel kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
Ziet er mooi uit, en overal is een oplossing voor Jan ;)

Moest je een DB migratie doen voor de users? Wellicht dat je de id's nog kan matchen zodat t weer kloppend is. PB Anders even, wil wel met je meedenken. Voor de oplossing ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Toothpick
het oude was beter maar nu nog iets de Geboortedatum:
31 dec 1969 klopt niet

ben van 23-Jun 1988
 
Ziet er mooi uit, en overal is een oplossing voor Jan ;)

Moest je een DB migratie doen voor de users? Wellicht dat je de id's nog kan matchen zodat t weer kloppend is. PB Anders even, wil wel met je meedenken. Voor de oplossing ;)
Thanks! Ja klopt, alles moest ik overzetten :)
het oude was beter maar nu nog iets de Geboortedatum:
31 dec 1969 klopt niet

ben van 23-Jun 1988
Klopt! De geboorte-data zijn helemaal verkeerd gegaan! Ik heb op de lijst staan om dit op te lossen. Voor nu kan je me een prive bericht sturen met je geboorte datum. Dan kan ik het met de hand oplossen.

EDIT:
Bovenstaand quote truckje, had ik op het oude forum niet zo makkelijk kunnen doen, dus ik ben het niet met je eens wat betreft het oude forum ;)
 
Godverdomme, hier moet ik wel ff aan wennen hoor
Veelste hip voor mijn doen. En ben al zo'n held met computers en shit.
#watwasermismeteenpostduif
#goeieouwetijd
#waarzijnmijnbadges
#hoezoweetikwelwathashtagszijn
#waardefokbenikmeebezig
#nogeenomdathetkan
#baardenzijneindbaas
#oknuishetgenoeggeweest
#oktochniet
#ofwel
#lolXD
 
Er staat nu een aantal airsoft gerelateerde profiel informatie te wachten op jullie om ingevuld te worden! Missen jullie nog een veld of optie? Iets dat jullie graag willen laten zien aan de mede forummers, let me know!
 
  • Leuk
Waarderingen: Redrum
ik "mis" optie om alle geposte berichten al gelezen te markeren op het forum(niet in pm box).
edit2: gevind

en optie verjaardag heb ik nog niet gevonden bij mijn profiel.
edit: gevind
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zo, ben ook weer van die partij. Ziet er goed uit @Jan, en werkt geweldig en snel. Heb er alle vertrouwen in dat de ontbrekende opties en dergelijke ook weer snel beschikbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Het schrijven van een post gaat een stuk beter nu, maar ik ben idd ook al mn posts en likes kwijt :p