!!! ACN Forum Leden Only Event: DEEL 2: datum bepalen

Op welke datum/data kun je deelnemen aan het ACN Forum Leden Only Event?

• Totaal aantal stemmers
    81

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Ok, in onderstaande DEEL 1 hebben we de animo gechecked voor een ACN Forum Leden Only Event:
http://www.airsoftclubnederland.nl/...rum-leden-only-event-deel-1-animo-check.2504/

En er is in ieder geval interesse, dus gaan we nu naar de volgende stap: de datum bepalen!

Bij Bunker Hill in Daarle zijn de volgende data beschikbaar:
- zaterdag 15 juli of
- zaterdag 22 juli

Daarom de bovenstaande Poll en geef snel aan wanneer je kan, zodat we snel weer door kunnen gaan met het verder regelen!

Ik moet mijn huwelijksreis nog boeken dus kan jammer genoeg nog niet toezeggen omdat deze data midden in de vakantieperiode vallen. :(

Ik ben dan al op vakantie geweest dus wat dat betreft geen probleem. Alleen omdat het zaterdagen betreft zal ik vrij moeten vragen van mijn werk. Nu is dat ook geen probleem zolang het maar een week of 3 van te voren bekend is welke datum het wordt. Daarom heb ik op beide dagen gestemd.

Er staat vrij duidelijk " forum leden only" maar voor alle zekerheid vraag ik het toch even: mag er eventueel een intro mee? (gaat evt om een vriend die fervent battlefield speler is en wellicht mee zou willen..)

@Sadiek: das die vriend van mij met die prelude turbo (Time Attack) dus zou je meerdere hobbies op een dag kunnen bespreken :D

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Er staat vrij duidelijk " forum leden only" maar voor alle zekerheid vraag ik het toch even: mag er eventueel een intro mee? (gaat evt om een vriend die fervent battlefield speler is en wellicht mee zou willen..)

Daar hebben we een mooie oplossing voor ;-)
Zie ook deel 1 van deze post:
https://airsoftclubnederland.nl/com...rum-leden-only-event-deel-1-animo-check.2504/
"En als je een maatje hebt die je er graag bij wilt hebben (mits eigen gear etc) zorg er dan voor dat hij/zij zich ook aanmeldt op het forum."

• Leuk
Waarderingen: michiel80