daniel defense ddm4v7 project (wolverine mtw)

Thomaskrop

Well-Known Member
Trophies
14
Beste,



Ik weet nou niet of ie hier goed staat of onder: upgrade projects, custom builds moet staan.
Maar ik ga er ook een deel ervaring/project progression plaatsen.

Laat ik beginnen met het begin.
Bijna een jaar geleden heb ik toch bijna een van m'n beste airsoft aankopen gedaan.
Ik heb toen een wolverine mtw (modulair training weapon) aangeschaft.

Voor de gene die het niet weten, dit is eigenlijk een replica die wolverine airsoft zelf bijna vanaf 0 af heeft opgebouwd en gedesigned.
Mijne heeft de solide wolverine inferno gen 2 erin liggen. Je kan hem ook krijgen met twee andere engines, de reaper gen 2 of de reaper m, over de reaper m later meer.
Ik ben heel blij met mijn aankoop, vanaf de eerste skirm ermee was ik verkocht. Dit wordt en gaat voor een lange tijd m'n vaste replica worden.
Ik heb er denk nu een keer of 10-15 mee geskirmt en zij is er nooit mee opgehouden. Heb er veelal buiten meegespeeld maar heb er ook mee binnen gespeeld zoals bij unit13, meetqb bij helenaveen of in 't NAC.
Het is de 10inch variant, bijna gelijk uitgerust met vortex crossfire reddot en een magpull moe stock.

Project
Nu zocht ik een iets langere variant maar vond de 14,5 inch toch te lang voor als 'assault' te gebruiken.
Dus ben ik inspiratie gaan opdoen. De moderne geissele rails sproken me aan zoals de mk16 & de mk8, alleen kan je deze niet in een 12inch variant vinden. Wel 13inch maar dan moet er nog een flash hider op en wordt het in mijn optiek weer ie wat te lang.
Toen ik de daniel defense ddm4v7 langs zag komen was ik verkocht. In een limited batch zijn de 12inch varianten van deze uitgekomen en heb ik er een op de kop getikt van een kerel uit Amerika.
Ben er een grote hap geld voor kwijt maar dan heb je ook wat
default_biggrin.png

Die is dus onderweg en van ali stickers voor op de body van de mtw (upper).

Je hebt eigenlijk met een mtw keuze uit de 7/10,3/14,5/18 inch rails.
Dat was weer een probleembje waar ik niet overnagedacht.
Gelukkig heeft mn baas een freesbank staan dus heeft een 14,5 inch outer barrel ingekort en er draad in getapt zodat de flash hider, muzzle device of eventueel een suppresor/tracer hier flush mee staat.
Voor deze outer barrel moet ik wel nog een loopgroep hebben.
Ik ben van plan hiervoor een lambda SMART inner barrel voor te halen deze in 6,08 en 363mm. Dit is wel te lang maar kan ik laten inkorten bij een shop.
Standaard mtw hopup en een maple leaf macaron 70 bucking.

Ik ben nog van plan daniel defense externals te halen bestaande uit een pistol grip, stock, forward grip en iron sights.
Over de optiek setup ben ik nog niet uit. Ik haal waarschijnlijk een magnifier van vortex voor de crossfire of ik haal een vortex shortdot.

Hierbij nog een dball a2/lampje en wat rail panels en hats boem pats hij is klaar.
Dit gaat bijna, dan niet meer dan een nieuwe mtw kosten maar heb ik wel een unieke replica.

Als ik de rail binnen heb maak ik daar foto's van en de progressie natuurlijk!

Progressie:
Vanmiddag m'n inner barrel binnen gekrijgen.
Barrelgroep dan maar gelijk in elkaar gezet.
Bestaande uit:
-lambda smart 6.08 363mm
-wolverine mtw hopup
-wolverine mtw bucking (eigenlijk een maple leaf macaron 70 met een standaard nub)

De lambda barrel is voor mij een first, maatje heeft de 6.05.
Ben erg te spreken over de finish/polish van deze en dan te bedenken dat ie incl shipping 37,50 kost.
Denk dat een prometheus er niet tegen op kan voor het geld maar we gaan zie hoe het presteert.

P.s. Over twee weken komt de rail trouwens binnen

Inspiratie:
upload_2020-5-27_20-10-31.png
 

Bijlagen

  • upload_2020-5-27_20-10-9.png
    upload_2020-5-27_20-10-9.png
    868,8 KB · Weergaven: 365
Super vet! Heb toevallig zelf een Daniel defense stock, grip en foregrip setje onderweg vanuit de VS. Rail hou ik nu nog even hetzelfde.

Ben benieuwd hoe de lambda barrel is. Ik ga er zelf een crazy jet in zetten met een super macaron 60° en de nieuwe cnc hopup arm van silent industries.
 
Super vet! Heb toevallig zelf een Daniel defense stock, grip en foregrip setje onderweg vanuit de VS. Rail hou ik nu nog even hetzelfde.

Ben benieuwd hoe de lambda barrel is. Ik ga er zelf een crazy jet in zetten met een super macaron 60° en de nieuwe cnc hopup arm van silent industries.
Hoeveel was je nu kwijt voor het setje incl verzending? Dollar/euro
Want komt mogelijk dan ook nog btw en invoer overheen.
Ik zat bij brownells in onze buurland te kijken en daar was ik incl shipping 220 of 230 kwijt.
Wel de mlock forward grip en niet ris mounted
 
Lamba's zijn best goed de duurdere opties zijn vergelijkbaar met PDI kwaliteit, budget weet ik niet zo, maar gewoon polijsten en dan is het super. Geissele rails zijn best tof met 13 inch, dat past heel mooi met de 14.5 inch outer. Kijk maar naar de URGI uppers.
 
Hoeveel was je nu kwijt voor het setje incl verzending? Dollar/euro
Want komt mogelijk dan ook nog btw en invoer overheen.
Ik zat bij brownells in onze buurland te kijken en daar was ik incl shipping 220 of 230 kwijt.
Wel de mlock forward grip en niet ris mounted

Kon geen winkel vinden die de boel buiten de VS wilde shippen dus heb 't via via moeten doen. Totaal kosten weet ik nog niet want ze zijn er nog niet.

Brownells is achterlijk duur, slechte service en die verkoopt alleen de sets met de oude foregrip, die hele grote. Ik heb liever de kortere.
 
Lamba's zijn best goed de duurdere opties zijn vergelijkbaar met PDI kwaliteit, budget weet ik niet zo, maar gewoon polijsten en dan is het super. Geissele rails zijn best tof met 13 inch, dat past heel mooi met de 14.5 inch outer. Kijk maar naar de URGI uppers.
Ja geiselle is ook vet.
Maatje heeft de mk16 rail op z'n mtw. Ziet er ook dik uit.
 
Kon geen winkel vinden die de boel buiten de VS wilde shippen dus heb 't via via moeten doen. Totaal kosten weet ik nog niet want ze zijn er nog niet.

Brownells is achterlijk duur, slechte service en die verkoopt alleen de sets met de oude foregrip, die hele grote. Ik heb liever de kortere.
Ja set was 200 en los dan met mlok grip 230
Maar hou me op de hoogte van jouw setje, wil wel is weten hoe duur je in totaal uit komt
 
Ik moest 36 euro inklaring kosten betalen.
Afhankelijk van welke winkel je koopt en hun shipping kosten ben je denk ik in de regio van 110-140 dollar kwijt aan het setje zelf.
Verder moet je dan nog iemand in de USA betalen om het naar Nederland te shippen, kosten daarvan verschillen enorm.

Eindresultaat mag er wel wezen!

tp9Ubbd.jpg
 
Ik moest 36 euro inklaring kosten betalen.
Afhankelijk van welke winkel je koopt en hun shipping kosten ben je denk ik in de regio van 110-140 dollar kwijt aan het setje zelf.
Verder moet je dan nog iemand in de USA betalen om het naar Nederland te shippen, kosten daarvan verschillen enorm.

Eindresultaat mag er wel wezen!

tp9Ubbd.jpg

Ik zag hem al op t facebook forum langskomen :D
Wist niet dat ie van jou was dus had er doodleuk onder gereageerd.

Dan maar even iets fixen voor de shipment
 
Mooi man. Ik blijf dit op de voet volgen, ben benieuwd naar het eindresultaat
 
Stock en pistolgrip bij waffen schumacher besteld, iron sights heb ik al binnen (daniel defense had de order die ik bij hun had geplaatst gecancelled. Door een fout in het systeem kon ik daar bestellen).

phoenix hopup en extra upper besteld bij com-bat

Screenshot_20200802-140948_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik moest 36 euro inklaring kosten betalen.
Afhankelijk van welke winkel je koopt en hun shipping kosten ben je denk ik in de regio van 110-140 dollar kwijt aan het setje zelf.
Verder moet je dan nog iemand in de USA betalen om het naar Nederland te shippen, kosten daarvan verschillen enorm.

Eindresultaat mag er wel wezen!

tp9Ubbd.jpg
ik ben ook nog op zoek naar een m-lok voor mijn arp556 maar hoe kom ik er nou achter of dat zomaar past? groet olivier
 
Terug
Bovenaan